Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

door ScHeLiE-NeLiE
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

grappig speel al twee dagen  elke dag   zie ik video van dannyonpc maar heb deze nooit ontvangen  Free skins for playing Season 1 Zero hour - Battlefield 2042 - YouTube  grappig speel al vanaf de 9de elke dag wel een uur of  4   en bij elkaar al sinds release    695h Play Time  en   2,012 Matches  en geen free skins    bij season 1  lol

Bericht 41 van 48 (1.134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
@ScHeLiE-NeLiE, ik vraag me af of dat als je misschien switcht van GPU tweak programma van die van Asus naar MSI Afterburner, je dan eventueel andere resultaten behaalt.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 42 van 48 (1.129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

snapte niet veel van msi afterburner maar had wel geprobeerd maar moet ik ook underclocken en zo niet dan als nog   dxgi error device hung    dus daarom maar weer terug gegaan naar gpu tweak 2 en daarvoor 3 maar vond 2 nog iets fijner maar gpu tweak 3 is nu  sinds  kort  released official mischien ooit weer terug daarnaartoe maar nu laat ik het zo want ik kan gelukkig spelen  met de underclock  methode en ik ben niet de eneige die hem moet underclocken zijn er meer heb ik gezien of fora e.d. 

Bericht 43 van 48 (1.124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

They're working on a fix for this at the moment, so everyone be patient. They said on Twitter that everybody is going to get this free S1 bundle. It's not part of the Battlepass and they're still working on restoring unlocks like this and even for the Battlepass as some people never got access to Liz 

 

 

oh dus veel hebben de nieuwe gratis skins nog niet eens kom ik net achter ben dus niet de enigste 

Bericht 44 van 48 (1.126 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager
Hey @ScHeLiE-NeLiE,

Dat klopt inderdaad, dit probleem zou opgelost moeten zijn nu.
Alleen had dit niks te maken met het originele onderwerp van deze thread, toch? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 45 van 48 (1.094 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

klopt heb je gelijk in  is opgelost en ja had eigenlijk niets met dit topic te maken beetje dom  heb het er tussen geplaatst 

Bericht 46 van 48 (1.082 Weergaven)

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

Community Manager

@ScHeLiE-NeLiE, mijn post is ook niet te oplossing...! 😅🤣 Haha. Geeft niks.

 

Hoop dat het originele probleem in ieder geval minder vaak voorkomt voor je. Het is niet leuk dat je constant je GPU moet underclocken wil je het spel kunnen spelen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 47 van 48 (1.074 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 na 300 uur opeens crash to desktop

★★★ Apprentice

ach ja  het werkt en ik kan weer spelen 

Bericht 48 van 48 (1.057 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help