after using xbox one controller character keeps shooting

door Kwabberkwark
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

after using xbox one controller character keeps shooting

★★★ Newbie

When i use my xbox one controller in swbf2 to fly and after that respawn as a normal solder my character keeps firing his gun and i can't stop him from doing this. The game is now unplayable bacause i can't sprint, not shoot my gun or do anything normal. 

Bericht 1 van 2 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: after using xbox one controller character keeps shooting

EA SPORTS FC Team

Hey @Kwabberkwark en welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Dit is inderdaad een vreemd probleem wat ik weleens vaker tegen ben gekomen in spellen. Meestal was dit een eenmalig iets en het opnieuw opstarten van het spel lostte dit voor mij op. 

 

Je kunt ook proberen om de controller opnieuw te verbinden met de PC door de controller uit en weer aan te zetten. Probeer ook de controller te verbinden met een kabel om te zien of dit een verbetering geeft. 

 

Voor meer oplossingen kan je dit artikel van Microsoft doornemen:

 

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-on-windows/accessories/connect-and-troubleshoot-xbox-one-bluetoo...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (602 Weergaven)

Alle reacties

Re: after using xbox one controller character keeps shooting

EA SPORTS FC Team

Hey @Kwabberkwark en welkom op het Nederlandstalige forum!

 

Dit is inderdaad een vreemd probleem wat ik weleens vaker tegen ben gekomen in spellen. Meestal was dit een eenmalig iets en het opnieuw opstarten van het spel lostte dit voor mij op. 

 

Je kunt ook proberen om de controller opnieuw te verbinden met de PC door de controller uit en weer aan te zetten. Probeer ook de controller te verbinden met een kabel om te zien of dit een verbetering geeft. 

 

Voor meer oplossingen kan je dit artikel van Microsoft doornemen:

 

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-on-windows/accessories/connect-and-troubleshoot-xbox-one-bluetoo...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (603 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help