account problematiek

door ChristiaanundMin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

account problematiek

★★★ Novice

Goeiendag,

Ik heb het volgende probleem.

Een behoorlijke tijd geleden had ik erg veel moeite om bij Origin in te loggen. Eerst was de verassende mededeling dat origin exclusieff windows 10 was geworden een flinken domper. Een aantal maanden later probeerde ik het weer, ditmaal gesteund door windows 10, om toen gewaar te worden dat mijn originele account compleet verdwenen was. Dit was in een periode waarin ik in het ziekenbed lag en behoorlijk verstoord was. Op het moment gaat het met mij weer een stuk beter en nu zou ik graag weer van mijn spellen willen genieten waaronder Mass effect 3, DI 3 en simcity natuurlijk.

Het aparte is dat het oude account ook op dit email adres is geregistreerd!

Als bewijs heb ik o.a. nog wat oude mailwisselingen liggen en de originele ME 3 dvd

Hopelijk kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem

Mvgr

Paulus Christiaan van der Meul  

Bericht 1 van 18 (617 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: account problematiek

Dag @ChristiaanundMin

 

Dit zou geen probleem mogen zijn met de bewijzen die je in handen  hebt. Contacteer een nederlandstalige game advisor via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Je kunt daar voor "Gebeld Worden" kiezen of je kan zelf telefonisch contact met ze opnemen via dit telefoonnummer:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Zij zijn in staat om je account te heractiveren of, indien het gehackt is, dit ongedaan te maken.

In thread bekijken

Bericht 2 van 18 (865 Weergaven)

Alle reacties

Re: account problematiek

Dag @ChristiaanundMin

 

Dit zou geen probleem mogen zijn met de bewijzen die je in handen  hebt. Contacteer een nederlandstalige game advisor via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Je kunt daar voor "Gebeld Worden" kiezen of je kan zelf telefonisch contact met ze opnemen via dit telefoonnummer:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Zij zijn in staat om je account te heractiveren of, indien het gehackt is, dit ongedaan te maken.

Bericht 2 van 18 (866 Weergaven)

Re: account problematiek

★★★ Novice

oke, bedankt... Ik had het telefoon nummer al gezien maar ik prefereer contact via de mail..... Zo persoonlijk bah Wink maar goed ... hopen maar dat ze daar van wanten weten Standard smile nogmaals ebdankt!

Bericht 3 van 18 (602 Weergaven)

Re: account problematiek

EA SPORTS FC Team
Ze weten daar zeker van wanten en ze zijn nog vriendelijk ook!
Jason.png
Bericht 4 van 18 (555 Weergaven)

Re: account problematiek

★★★ Novice

Het doet me goed om dat te horen... Ik zal morgen eens een poging wagen! De trek in SimCity begint alweer aardig groot te worden.. of om de pracht van DAI op de nieuwe kaart te bewonderen... de glans was altijd een beetje overdreven op mn ouwe gtx 770.... nfsu mogen ze van mij trouwens echt afbranden hoor... als ik nog zie hoeveel boetes ik door dat spel op jongere leeftijd heb opgelopen!! Wink ( ben net weer gestart in de eerste ME dus 3 is voorlopig niet nodig maar toch h'e .. als iets van jou is en dan op mysterieuse wijze verdwijnt... wat het verloop toch aangeeft  

Bericht 5 van 18 (550 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account problematiek

EA SPORTS FC Team

Klinkt goed, veel success vandaag :eahigh_file:

 

Ik speel zelf op console maar ik merk wel dat de graphics vele malen beter zijn op mijn PC op werk. Need for Speed is geweldig en ik heb genoten van de laatste twee versies. Heb laatst not BurnOut Paradise Remastered helemaal kapot gespeeld, wat een geweldig spel is dat toch. 

 

Maar goed ik ben er zeker van dat je ze kunnen helpen met het terugvinden van de spellen, zelfs ook al ben je bezig met ME3 Tongue out

Jason.png
Bericht 6 van 18 (542 Weergaven)

Re: account problematiek

★★★ Novice

Wat een geweldige helpdesk heeft EA toch....

De medewerkers daar weten inderdaad van wanten.. althans diegene die mij geholpen heeft vandaag dan toch! 
Uiteindelijk bleek er toch een fout aan mijn kant zijn geweest.... wat een beetje teleurstellend was al met al had al een hoop dat ik de laatste Mass Effect kon opeisen Wink 

Wat een rust zoiets weer kan opleveren....

Jammer dat je een console speler bent Jason maar voor de rest... thnx voor de support \o/  

Bericht 7 van 18 (537 Weergaven)

Re: account problematiek

[ Bewerkt ]

Quote van @ChristiaanundMin: "Jammer dat je een console speler bent Jason"

 

Amen to that! @EA_Jason, tijd voor een deftige game PC! Large smile

Bericht 8 van 18 (532 Weergaven)

Re: account problematiek

★★★ Novice

lol :D 

'tis bijna verschrikkelijk om te zien wat je voor een systeem kan krijgen nu in vergelijking met 10 jaar geleden Disappointed ... 2000 toen word ongeveer rond de 1000 nu, dat zal ook wel te maken hebben met de console prijzen... console + t.v. en stroomkosten v.s. een p.c. compleet.. met stroomkosten uiteraard... De huidige algemene systeem eisen zoals opgegeven door de ontwikkelaars lijken zich ook ' redelijk' te ontwikkelen! Het oude beestje waar ik op draai kan gelukkig om die redenen al prima mee... Toch heb ik al de eerste misser ontdekt met origin en tiberium sun.... tijdens het finaliseren loopt het vast op een directx error Devil ?!?! het is toch zeker niet de bedoeling dat ik daar mijn 486 weer voor uit de la moet trekken ???  

Bericht 9 van 18 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: account problematiek

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@DarkBanishing Ik ben nog steeds erg blij met mijn Mac, als ik een PC koop, kom ik daar nooit meer achter vandaan!

 

@ChristiaanundMin We hebben ook een Hero die alles van Command & Conquer af weet genaamd @Nyerguds 

 

Maar voor Direct X errors kan je het beste ervoor zorgen dat je alle updates hebt gedownload van Windows voordat je aan andere troubleshooting begint. 

Jason.png
Bericht 10 van 18 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen