Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

account gehackt !!!!!!

door limp666999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

account gehackt !!!!!!

★ Novice

Beste, 

deze middag zat ik nog met mijn zoon , ja , ik ben een vader die graag Fifa speel , via chat ( Messenger ) onze teams te bespreken . We namen screenscots via de FUT 21 app. Mijn team zit ook toegevoegd zie bestand. Daarop zie je dat ik 636.682 munten heb . Bij thuiskomt log ik nog eens in op mijn smartphone , plots zie ik dat mijn munten totaal vermindert is naar ongeveer 3000 munten!!!! Ik kontroleer mijn team en daar zijn veranderingen aangebracht , NIET door mezelf. Spelers zoals Salah , Varane , Mendy , Lloris , Pogba , die ik pas gisteren gekocht had , ben ik kwijt. Ik zou ook Marcelo 88 gekocht hebben voor 343.000 munten , wat ik ZEKER niet gedaan heb. Ik ben nog verschillende andere spelers kwijt ook , teveel om op te noemen. Paniek alom , verschillende keren af en aangemeld , niks veranderd!!

Dus ik begin te denken , ik zal toch niet gehackt zijn en jawel. Via e-mail ben ik beschuldigd van coin distribution , ikzelf had hier nog nooit van gehoord.

Dus ik ben alles kwijt waar ik voor gespeeld heb , en wordt nog beschuldigd ook!!!!

Ik heb reeds mijn account beveiligd met nieuw wachtwoord.

Kan deze situatie nog rechtgezet worden????

Kan ik mijn team en munten terugkrijgen????

een gefrustreerde speler......

Bericht 1 van 10 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: account gehackt !!!!!!

Community Manager

Hey @limp666999 ,

Sorry om te horen dat het erop lijkt dat iemand op jouw account zat. Helaas kunnen wij ze niet op het forum voor je controleren en wil ik je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met onze helpdesk zodat zij jou verder kunnen helpen met het herbeveiligen van jouw account en een kijkje kunnen nemen naar de missende content.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

Dit is hoe je dit doet:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij een mogelijke ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (339 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager

Hey @limp666999 ,

Sorry om te horen dat het erop lijkt dat iemand op jouw account zat. Helaas kunnen wij ze niet op het forum voor je controleren en wil ik je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met onze helpdesk zodat zij jou verder kunnen helpen met het herbeveiligen van jouw account en een kijkje kunnen nemen naar de missende content.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

Dit is hoe je dit doet:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij een mogelijke ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 10 (340 Weergaven)

★★ Novice

Zelfde probleem hier,

vanmorgen de wep app geopent  om te kijken of ik werner totw had verkocht. Zie ik in de transfermarket Vieri staan als verkocht. Deze speler heb ik niet eens in mijn team gehad. gelijk mijn team gecheckt en op de untreds na was heel mijn team weg. 

Bericht 3 van 10 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

idd , dit lijkt ook op een hack. Gisteren eens mijn content gekontroleerd en alle untreds aanwezig , rest weg!!

Ook alle contracten , had er een stuk of 200 weg.

Ik heb bovenstaande oplossingen gevolgd en werd goed geholpen via chat bij EA.

Dossier is nu in behandeling , hopelijk met goed nieuws.

Bericht 4 van 10 (303 Weergaven)

Community Manager
Hey @ooms76,

Ik raad je aan zoals hierboven staat zo spoedig mogelijk contact op te zoeken om dit verder te onderzoeken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 10 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Heb ik gelijk gedaan. Het game team van EA gaat het verder onderzoek en evt oplossen. 

Bericht 6 van 10 (285 Weergaven)

Community Manager

@ooms76 ,

Blij om te horen dat dit verder onderzocht gaat worden.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 10 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Novice

Ik had precies hetzelfde gister er zijn bij mij voor bijna 9 miljoen aan coins gejat op deze manier

Bericht 8 van 10 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Novice

Ik heb al contact met ea live support maar als ik veel verichten online lees zie ik weinig hoop heel veel krikgen 0 terug. 

Bericht 9 van 10 (223 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Inderdaad weinig hoop. Heb ook gelijk contact opgenomen met EA. Zij zouden mijn zaak. Doorsturen naar de afdeling die er overgaat. Zij zouden dan weer contact opnemen met mij. Maar dat kan even duren.  Dat lag aan de aantal zaken die ze hebben. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord. Of mijn team terug 

Bericht 10 van 10 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help