aantal gespeelde uren

door jeaninendm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

aantal gespeelde uren

★★★ Newbie

Ik heb al langere tijd last van dat ik sims speel, maar dat mijn uren niet worden bijgehouden met hoeveel ik speel. Er staat dan ook dat ik de game voor het laatst in februari 2014 heb gespeeld, echter heb ik de sims nog van de week gespeeld...

Ik weet niet zo goed wie ik hiervoor een bericht moest sturen en hoopte dat dit platform mij kon helpen!

Bericht 1 van 3 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: aantal gespeelde uren

EA SPORTS FC Team

Hoi @jeaninendm,

 

Wanneer je op een Mac speelt kan dit weleens voorkomen. Volgens mij is iemand er laatst achter gekomen dat dit komt doordat de uren die je gespeeld hebt worden opgeslagen onder de CAS demo van De Sims 4. Mogelijk als je die demo installeert, dat je daar het aantal gespeelde uren kunt vinden. 

 

Het is iets wat al een lange tijd aan de gang is en ons Origin team en de Sims experts hebben laatst nog een update van ons gekregen en we hebben ze meer informatie gegeven zodat het hopelijk opgelost kan worden Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (501 Weergaven)

Alle reacties

Re: aantal gespeelde uren

Community Manager (retired)

Hey @jeaninendm , 

 

Lastig te zeggen, speel je online of speel je offline? Ik geloof niet dat het mogelijk is de gemiste uren nog terug te halen. 

Neil.png
Bericht 2 van 3 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: aantal gespeelde uren

EA SPORTS FC Team

Hoi @jeaninendm,

 

Wanneer je op een Mac speelt kan dit weleens voorkomen. Volgens mij is iemand er laatst achter gekomen dat dit komt doordat de uren die je gespeeld hebt worden opgeslagen onder de CAS demo van De Sims 4. Mogelijk als je die demo installeert, dat je daar het aantal gespeelde uren kunt vinden. 

 

Het is iets wat al een lange tijd aan de gang is en ons Origin team en de Sims experts hebben laatst nog een update van ons gekregen en we hebben ze meer informatie gegeven zodat het hopelijk opgelost kan worden Standard smile

Jason.png
Bericht 3 van 3 (502 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen