aanmeld verificatie...

door diamondlucifers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

aanmeld verificatie...

★★★ Apprentice

Beste.

 

Ik heb gisteren contact gehad met de helpdesk van EA / Origin.

Ze hebben nu de aanmeld verificatie uitgezet zodat ik wel in me account kan komen. maar ik kan nu verder niks want er komt geen ene mail binnen voor de code van aanmeld verificatie. Als het gisteren niet lukte moest ik vandaag nog keer proberen, heb ik dus gedaan en nog steeds niks binnen. Wil ook de code per sms ontvangen maar lukt niet wegens niet aangekomen mail van ea van de code.

 

Iemand een idee / of weet de medewerkers van ea hoe ik dit kan oplossen?

 

Met vriendelijke groet

Killerfun666 aka Mitchel

 

Er kunnen typ fouten in zitten en hier kan ik niks aan doen Wink Iedereen heeft wel iets

Bericht 1 van 4 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: aanmeld verificatie...

Community Manager (retired)

Hey @diamondlucifers ,

 

Als de mail maar niet blijft binnen komen raad ik je aan om toch nogmaals een belletje te plegen (of een terugbelverzoek te plaatsen want die zijn gratis) om te kijken of misschien het mail aangepast kan worden om te kijken of dat het probleem op lost. Sommige domeinen kunnen nog wel eens moeilijk doen.

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis) of bel direct via één van de onderstaande nummers:
 
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Neil.png
Bericht 2 van 4 (360 Weergaven)

Re: aanmeld verificatie...

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

@EA_Neil

je kan bellen tot 21:00 uur toch?

Bericht 3 van 4 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: aanmeld verificatie...

★★★ Apprentice

Hey@EA_Neil 

 

Ik heb even dagen gewacht voor ik zou bellen naar de helpdesk. Want geduld hebben is een schone zaak toch maar dat zeggen ze meestal wel.

 

Maar na dagen wachten en wachten nog steeds niks binnen gehad.

 

Het probleem is ook

Ze hebben de aanmeld verificatie uitgeschakeld zodat ik wel bij me gegevens kan komen maar dan is het toch raar dat ik als nog een code moet gaan invullen als ik naar FUT 19 webapp wil gaan en inloggen dan vraagt ie 3 opties per mail en per app . of per sms dus ik tik per sms maar dan stuurt ie als nog een mail naar me mail-adres die niet aankomt. Want het is een mail van een website van mij. En de mail adres kan ik dus ook niet aanpassen want dan vraagt ie als nog een aanmeld verificatie code aan en die mail komt dus ook niet.

 

Ja en k weet dat ik geduld moet hebben in dit soort mailtjes voor een code. maar afgelopen maandag toen ik ging bellen kreeg ik een soort menu wat ik moest kiezen en daar begin dan in te twijfelen in wat voor probleem die ik heb in past snap je? Dus ik had Esther V aan de lijn en die had dus die aanmeld verificatie uitgeschakeld maar niet voor alles namelijk, na de gesprek kreeg ik nog een mail over de handleiding hoe ik toch de aanmeld verifciatie weer kan aanzetten zodat alles per sms kon gaan maar ik had alles gedaan wat er in stond, helaas geen succesvol.

 

Wat heb ik volgens de handleiding gedaan:

- de juiste mail van EA account ingevoerd (Waar ik nu ook op zit)

- 2.5 uur wachten op mail

- Niks binnen gehad

- Wachten op volgende dag..

Bericht 4 van 4 (337 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen