Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

door De_Reuse
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

★ Novice

Hallo,

 

Sinds vorige week krijg ik na het laden van Need for Speed Payback een zwart scherm nadat ik de keuze maak om te spelen.

De disc is nog zo goed als nieuw en geen krassen op te zien, de PS4 zelf is ook nog maar een jaar oud en die werkt zonder problemen met andere games.

Zowel op mijn account geprobeerd als die van mijn zoon maar op beide krijg je hetzelfde probleem, het lijkt er op dat het telkens gebeurt eens je een deel van het verhaal hebt gereden en dan plots valt het scherm weg en krijg je een zwart beeld zonder geluid.

Heb de PS4 ook al gereset maar dit heeft geen enkele oplossing geboden.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

 

Alvast bedankt,

Bart

 

Bericht 1 van 4 (980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

EA SPORTS FC Team

Hey @De_Reuse,

 

Bedankt voor jouw uitgebreide analyse! Aangezien Need for Speed op dezelfde plek vastloop op meerdere apparaten en account, kan het inderdaad aan de disc liggen. 

 

We kunnen je helpen met de disc van Need for Speed te vervangen, maar dit zal je via de helpdesk moeten kunnen regelen. Je kunt de disc namelijk opsturen naar het kantoor van EA voor een vervangend exemplaar.

 

Geef daar ook aan dat het spel op dezelfde plek vastloopt op meerdere apparaten en accounts en dat Jason je doorverwezen heeft Standard smile

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (1.109 Weergaven)

Alle reacties

Re: Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

bij mij doet hij het sinds vandaag ook niet meer.

ik krijg geen zwart scherm, maar kan niet op de X toets drukken om verder te gaan....

EA graag snel een oplossing hiervoor

bij mij staat het trouwens op de harddrive van mijn ps4,ook al gereset en alles,zonder resultaat

Bericht 2 van 4 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

★ Novice

Verleden week contact gehad met EA en hun antwoord was het spel volledig verwijderen samen met de user content en dan opnieuw installeren.

Dit heb ik volledig gedaan en resultaat terug een uur kunnen spelen en op exact dezelfde plaats terug hetzelfde probleem.

Zelfs al de harde schijf van de PS4 opnieuw alle data laten herplaatsen wat volgens PlayStation een oplossing zou kunnen zijn als een spel vast loopt maar dit was dan ook terug geen oplossing.

Volgens hen ligt het niet aan de disc, daar is dan ook geen kras op te zien maar zou er een probleem zijn met de PS4 zelf wat wel raar is want alle andere games werken zonder enig probleem en lopen nooit vast.

Dus zelf de proef gedaan en de disc meegegeven aan een vriend met een PS4, resultaat is de game loopt vast op exact dezelfde plaats.

Gelukkig niet terug gegaan met mijn PS4 naar de winkel of kan door ook betalen omdat er geen probleem mee is en nadien nog juist hetzelfde probleem hebben.

EA hebben jullie nog een oplossing of laat je een trouwe klant die alle Need for Speed games heeft gewoon in de kou staan?

Eerste keer dat ik met een game problemen heb maar merk nu wel wat er gebeurt als je dit voor hebt, fout ligt niet bij de eene noch bij de andere en wordt je van hier naar daar gestuurd.

Bericht 3 van 4 (951 Weergaven)

Re: Zwart scherm na laden Need for Speed Payback

EA SPORTS FC Team

Hey @De_Reuse,

 

Bedankt voor jouw uitgebreide analyse! Aangezien Need for Speed op dezelfde plek vastloop op meerdere apparaten en account, kan het inderdaad aan de disc liggen. 

 

We kunnen je helpen met de disc van Need for Speed te vervangen, maar dit zal je via de helpdesk moeten kunnen regelen. Je kunt de disc namelijk opsturen naar het kantoor van EA voor een vervangend exemplaar.

 

Geef daar ook aan dat het spel op dezelfde plek vastloopt op meerdere apparaten en accounts en dat Jason je doorverwezen heeft Standard smile

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.110 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help