Zwart beeld xbox one x

door the-ovie-boy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Zwart beeld xbox one x

★★★ Newbie

Beste,

 

Sinds ongeveer 2 weken ben ik in het bezit van Battlefield 5. In deze 2 weken heb ik 5/10 keer last gehad van zwart beeld bij het inladen van de multiplayer game. Het geluid werkt wel net zoals het menu bij het indrukken van “start”. Ook werkt de Xbox One X verder normaal. Al meerdere malen van stroom gehaald en ook opnieuw geprobeer te installeren. Dit mocht niet baten, ik verwacht dan ook van u een passende oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Jordy

Bericht 1 van 2 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Zwart beeld xbox one x

EA SPORTS FC Team

Beste @the-ovie-boy,

 

Dit blijkt een bug te zijn, we zijn ervan op de hoogte en de studio werkt hard aan een oplossing.

 

In de tussentijd is het mogelijk om enkele workarounds te proberen zoals vermeld wordt in dit topic:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/stuck-on-server-loading-screen-when-changing-maps-double-loadi...

 

De mensen van de studio moeten er weer zijn dus hopelijk duurt het niet al te lang meer (geen garanties though).

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (509 Weergaven)

Alle reacties

Re: Zwart beeld xbox one x

EA SPORTS FC Team

Beste @the-ovie-boy,

 

Dit blijkt een bug te zijn, we zijn ervan op de hoogte en de studio werkt hard aan een oplossing.

 

In de tussentijd is het mogelijk om enkele workarounds te proberen zoals vermeld wordt in dit topic:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/stuck-on-server-loading-screen-when-changing-maps-double-loadi...

 

De mensen van de studio moeten er weer zijn dus hopelijk duurt het niet al te lang meer (geen garanties though).

Jason.png
Bericht 2 van 2 (510 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help