Word beroemd

door Ambieee666
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Word beroemd

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik ben bezig met de carrière acteren in word beroemd, maar ik kan niet mee naar mijn werk. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Ik krijg ook geen melding om te vragen of ik mee wil naar het werk. Moet ik deze opnieuw installeren? Zo ja, hoe doe je dit? DANKU

Bericht 1 van 13 (1.635 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Word beroemd

Champion
@Mechteld Heb je de laatste update al gehaald; die van 6 april? Want volgens de gegevens bij deze update zou de workaround niet meer nodig zijn.
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/patch-16267
Als je dan nog steeds last hebt met het uitbreidingspakket Word Beroemd en je kan nu ineens niet meer mee naar de set dan kan je dat het beste rapporteren als een Bug. Dat kan hier: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs.
Veel plezier met spelen!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 13 (1.578 Weergaven)

Alle reacties

Re: Word beroemd

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Ook als je dit pad loopt met een nieuwe of gekozen Sim, @Ambieee666?

Verwijder eens alle aangepaste inhoud.
Basisstappen doen, De Sims 4 bijwerken en test of je probleem is verholpen.

Groetjes.


Bericht 2 van 13 (1.616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem. 

Heb het pack net gekocht dus dacht dat het aan mij lag, maar zie dat ook mensen op YouTube er last van hebben. Is denk ik een fout sinds de nieuwe update? 

Bericht 3 van 13 (1.594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

★★ Novice

Phantomlover1717 zegt in een ander forum:

Dit is een bekend probleem:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-GF-Acting-Career-Sim-not-getting-gig-pop-up/m-p/893...

Workaround is:
- Stop de actieve optredens
- Start een nieuw optreden
- Blijf waar je bent in het spel, je mag geen laadscherm zien.
- Waneer je de pop up krijgt voor de auditie, ga met je Sim mee en voer de taken uit.
- Hierna kun je weer normaal reizen en laadschermen zien, tot je weer een auditie doet.

Andere Sims in het huishouden met een actieve carriere, waar je mee naa toe kunt, moet je alleen laten gaan als je wacht op een auditie pop up.
Zogemaande rabbit holes waar je Sim alleen ergens naar toe gaat kun je gewoon door laten gaan als je Sim op een auditie wacht

Bericht 4 van 13 (1.602 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

Champion
@Mechteld Heb je de laatste update al gehaald; die van 6 april? Want volgens de gegevens bij deze update zou de workaround niet meer nodig zijn.
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/patch-16267
Als je dan nog steeds last hebt met het uitbreidingspakket Word Beroemd en je kan nu ineens niet meer mee naar de set dan kan je dat het beste rapporteren als een Bug. Dat kan hier: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs.
Veel plezier met spelen!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 13 (1.579 Weergaven)

Re: Word beroemd

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ja heb het geprobeerd met een nieuwe sim, ben al verhuisd naar een nieuwe wereld, niets helpt.. Audities lukken wel altijd en er komt geen enkele update op. Maar had ergens gelezen dat ik word beroemd moest verwijderen en opnieuw installeren? Alvast bedankt!
Bericht 6 van 13 (1.553 Weergaven)

Re: Word beroemd

★★★ Newbie
@Mechteld Maar heb nog geen enkele keer een pop up gekregen sinds ik word beroemd geïnstalleerd heb. Maar zal het eens zo proberen, zonder laadscherm. Want ik verwijderde telkens het optreden maar ging dan wel nog naar andere kavels. Dank voor de tip!
Bericht 7 van 13 (1.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

★★★★★ Expert
Zoals al vermeld, @Ambieee666 & @Mechteld: Alle aangepaste inhoud verwijderen. Beginnen met de basisstappen. Controleer of je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt. Regelmatig opnieuw controleren kan helpen, zeker als dit al is gemeld als een bug, er meerdere spelers er last van hebben.


Groetjes.
Bericht 8 van 13 (1.529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

★★★ Newbie

Heyy,

 

 

Ik heb dit geprobeerd zoals je zei en nog deed het probleem zich voor. 

Echt jammer. 😕

Bericht 9 van 13 (1.173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Word beroemd

★★ Novice
@Ambieee666
probeer je spel opnieuw op te starten
en als dat niet werkt
probeer dan even Get Famous(Word Beroemd) Opnieuw te downloaden
Bericht 10 van 13 (1.167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help