Re: Wit scherm na openen Origin

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wit scherm na openen Origin

★★★ Newbie

Beste

 

Een aantal jaar geleden kocht ik De Sims 4 op PC. Ik heb daar veel plezier aan beleefd en speelde vaak. In september ben ik geswitcht van PC naar Mac, maar kon in het begin met gemak op Origin en de Sims 4 spelen. Begin oktober wou ik de Sims spelen, maar toen was het opstartscherm van Origin wit en bleef het wit. Ik heb maanden geprobeerd om hier iets aan te doen, maar er verandert gewoon niks. Deze namiddag zag ik dat ik Origin kon openen, dus heb ik de Sims 4 opnieuw gedownload. Ik kom deze avond terug naar mijn computer en Origin is offline. Ik sluit Origin af, ik kon de Sims anders toch niet spelen, en opende opnieuw. Nu heb ik weer een wit scherm dat nog altijd niet wil laden. Ik zal ook wel een paar screenshots erbij zetten om te tonen wat ik zie.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg

Elise

Bericht 1 van 4 (481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wit scherm na openen Origin

★★★★★ Expert
Hallo @ElIsEsOuBrY,

Om mee te beginnen, kun je de cache van de Origin cliënt eens gaan leegmaken.
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wit scherm na openen Origin

★★★ Newbie
@RealSimmor0 hallo, bij mij blijft de app van origin ook op wit staan in mijn mac. alleen als ik mijn cache wil leegmaken kan dat niet want ik heb geen desktop in . mijn programma staan...
Bericht 3 van 4 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wit scherm na openen Origin

★★★★★ Expert
Hallo @michelleteunisse,

De EA Desktop is alleen beschikbaar voor de PC.
Je zal de stappen voor de Origin cliënt moeten gaan opvolgen. Ga wat meer naar beneden toe en ook bij het juiste platform kijken dan.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help