Werelden laden niet meer

door PuckaaHageman
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Werelden laden niet meer

★★ Novice

Hi! 

 

Sinds het downloaden van het uitbreidingspakket Ecologisch leven & wordt beroemd is het na het creëren van een Sim niet meer mogelijk om de werelden in te zien of aan te klikken. Zie foto in bijlage. Ik heb geprobeerd om informatie uit de veelgestelde vragen te halen, maar helaas zonder succes.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 8 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Werelden laden niet meer

★★★★★ Expert
Gebruik van aangepaste inhoud ("modificaties") zorgt vaak voor meerdere problemen, @PuckaaHageman. Je dient deze allemaal hebben verwijderd voordat je een uitbreiding en/of update gaat installeren.

Start met de cache van de Origin cliënt leeg te maken. Zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 map hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. in de spelbibliotheek van de Origin cliënt, rechtsklik je op De Sims 4 en kies dan de "Reparatie" optie.
Controleer dat je beschikt over de laatste versie.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt, net als alle andere Origin spellen. Je dient wel De Sims 4 schoon te starten.
Met een nieuwe of standaard Sims / huishouden testen of de problemen zijn verdwenen.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 5 van 8 (696 Weergaven)

Alle reacties

Re: Werelden laden niet meer

Champion
@PuckaaHageman De eerste vraag is altijd of je cc of modificaties gebruikt. Als dat zo is zal je die toch even uit moeten schakelen en ook zal je het bestand: 'localthumbcache.package' moeten verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Test daarna of de situatie zo blijft. Meestal is dat voldoende om je werelden weer te laden.

Als je geen gebruik maakt van cc of modificaties, kan er sprake zijn van glitch of bug en dan is het handig om zoveel mogelijk informatie te delen over jouw computer, de pakketten die je hebt en eventueel ook een DxDiag.txt bij te voegen. Hoe je zo'n bestand aanmaakt lees je hier: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/.

Hoe meer informatie we hebben hoe beter we je kunnen helpen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden laden niet meer

★★ Novice

Hi! 

 

Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik ga eerst stap 1 proberen. Mocht dat niet werken dan zal ik een document aanmaken.


Fijne dag! 

Bericht 3 van 8 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden laden niet meer

★★ Novice
@Trismagistos, helaas werkt bovenstaande oplossing niet. Ik speel overigens ook niet met cc of modificaties voor zover ik weet.
Ik heb optie 2 geprobeerd, maar ik werk via een Mac. Deze term "dxdiag" kent mijn computer niet als ik het invoer. Wat kan ik het beste doen? En hoe kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen?
Ik hoor graag van je.
Alvast bedankt!
Bericht 4 van 8 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden laden niet meer

★★★★★ Expert
Gebruik van aangepaste inhoud ("modificaties") zorgt vaak voor meerdere problemen, @PuckaaHageman. Je dient deze allemaal hebben verwijderd voordat je een uitbreiding en/of update gaat installeren.

Start met de cache van de Origin cliënt leeg te maken. Zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 map hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. in de spelbibliotheek van de Origin cliënt, rechtsklik je op De Sims 4 en kies dan de "Reparatie" optie.
Controleer dat je beschikt over de laatste versie.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt, net als alle andere Origin spellen. Je dient wel De Sims 4 schoon te starten.
Met een nieuwe of standaard Sims / huishouden testen of de problemen zijn verdwenen.


Groetjes.
Bericht 5 van 8 (697 Weergaven)

Re: Werelden laden niet meer

★★ Novice
@RealSimmor0, heel erg bedankt voor je hulp! Het is gelukt. Standard smile
Bericht 6 van 8 (687 Weergaven)

Re: Werelden laden niet meer

★★★★★ Expert

Graag gedaan, @PuckaaHageman. Fijne "speeldagen" toegewenst!
Bericht 7 van 8 (545 Weergaven)

Re: Werelden laden niet meer

★★★ Newbie

Hi @RealSimmor0

 

Ik heb je stappen gevolgd omdat ik telkens als ik Sims open, ik niet het normale menu te zien krijg waarbij ik naar mijn eerdere spellen kan of verschillende werelden zie. Na je stappen gevolgd te hebben is er niks veranderd en kan ik niet naar mijn eerder gespeelde spellen. Wat kan ik nog doen? Thanks! 

Bericht 8 van 8 (494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help