Weekend league probleem

door rogiertjee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Weekend league inschrijving

EA SPORTS FC Team

We zijn het weer aan het onderzoeken, we dachten dat het opgelost was op vrijdag, maar zo te zien hebben mensen die zichzelf na vrijdag hebben geregistreerd nog steeds hetzelfde probleem.

 

We gaan ermee aan de slag!

Jason.png
Bericht 31 van 40 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★ Newbie
Ik heb precies het zelfde probleem hoe kan ik dit oplossen?
Bericht 32 van 40 (739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★ Newbie

Heb hetzelfde probleem. Komt er nog iets van compensatie? Aangezien we nu de munten bonus mislopen, de player picks mislopen en de packs mislopen!

Bericht 33 van 40 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league inschrijving

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik dacht dat het aan mijn account lag, maar ik zie dat er hier nog meer mensen dit probleem hebben.

Op vrijdag 14 december heb ik mijn 2000 punten via de Web-app ingewisseld voor een ticket van de Weekend League. 

Aangezien dit tegen het eind van de ochtend was, werd ik (normaal gesproken) gekwalificeerd voor de weekend league van 21 t/m 23 december. 

 

Tot mijn grote verbazing en frustratie had ik afgelopen weekend geen toegang tot de weekend league. Beetje slordig.

Bericht 34 van 40 (706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league inschrijving

EA SPORTS FC Team

@michaeldek1 Kreeg je in-game de melding te zien dat je over 6 dagen toegang zou hebben?

Jason.png
Bericht 35 van 40 (692 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league inschrijving

★★★ Newbie

Beste,

 

Wat wordt er aan gedaan om dit te compenseren of in ieder geval te voorkomen???

 

Gr,

Bas

Bericht 36 van 40 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league inschrijving

EA SPORTS FC Team

Als er iets van een make good hiervoor is, dat wordt dat verzonden naar alle mensen die er last van hadden. 

 

Ik ben nog niet op de hoogte wat/of hiermee gedaan wordt. 

Jason.png
Bericht 37 van 40 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league inschrijving

★★★ Newbie

Beste

 

Ik was zeker dat ik ingeschreven was voor deze WL.

Ik ben zeker dat ik op de knop om te registreren drukte.

Echter vloog ik niet veel later van het spel door de geweldige servers die weeral eens haperden.

Kan ik nog in deze WL geraken? Welke compensatie is er voor de verloren rewards? 

Kunnen jullie eindelijk eens iets aan die slechte servers laten doen?

Ik ben de trage servers en fouten stilaan beu aan het worden.

Speel vanaf dit jaar pas veel online maar op deze manier zal het stilaan gedaan zijn.

 

Groeten

Bericht 38 van 40 (626 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★ Newbie

Ik was ook vergeten de punten in te wisselen voor de kwalificatie van deze week. Dus heb ik net rond 11 uur s’ochtends deze vrijdag de pt ingewisseld. Nu staat er vooralsnog wel dat ik gekwalificeerd ben voor de volgende als ik naar schema ga. Daar staat ook dat het begint over 6 dagen en 20 uur. Op het hoofdscherm staat bij mij dat het om 2 dagen en 20 uur begint. Hoe kan dit.

Bericht 39 van 40 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★★ Apprentice
En zijn ze al klaar met zoeken? Een thread van een maand geleden. En dit is het laatste antwoord?
Bericht 40 van 40 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help