Weekend league probleem

door rogiertjee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Weekend league probleem

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb vrijdag 7 december mijn geregistreerd via de web app van Fifa 19 voor de weekend league van 14 december t/m 17 december. Op mijn main account zie ik dat ik niet ben gekwalificeerd voor de weekend league. Mijn 2000 punten zijn nu weg. Heb al 2 keer telefonisch contact gehad, maar ze konden mijn niet verder helpen. Ik heb onder 2 screenshots dat ik niet gekwalificeerd ben voor aankomende weekend league. Plus 1 screenshot van mijn huidige web app.

Bericht 1 van 40 (2.007 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Weekend league probleem

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik zie hier steeds meer voorbeelden over terugkomen en we gaan dit onderzoeken!

 

Het moet niet zo zijn dat jullie je kwalificeren na 8u 's ochtends en dat jullie opeens toegang hebben tot deze weekend league ipv volgende week :/

 

We zoeken voornamelijk voorbeelden met de Weekend League punten van de afgelopen 48 uur.

 

Update

 

Het QA team is ermee bezig en ze zijn het aan het onderzoeken met studio. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 10 van 40 (1.907 Weergaven)

Alle reacties

Re: Weekend league probleem

EA SPORTS FC Team

Hey @rogiertjee,

 

Waarschijnlijk was je dan te vroeg en heb je je gekwalificeerd voor de WL van 8/9 december.

Jason.png
Bericht 2 van 40 (1.973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice

Ik heb mij op vrijdag geregistreerd dat houdt in dat je volgende weekend league meedoen. Ik heb foto’s gestuurd, wat kan ik nog meer doen. 

Bericht 3 van 40 (1.970 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

EA SPORTS FC Team

Hoe laat op vrijdag?

Jason.png
Bericht 4 van 40 (1.962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice

Was in de middag of begin avond

Bericht 5 van 40 (1.957 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice

Ik heb hetzelfde. Ook vorige week op vrijdagmiddag geregistreerd voor de aankomende weekendleague en bij mij staat ook dat ik dus niet gekwalificeerd ben. 

Bericht 6 van 40 (1.943 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice

Geregistreerd op vrijdagmiddag 7 december. Op het moment van inwisselen van de punten werd er aangegeven van gekwalificeerd voor de weekendleague die start over 6 dagen en zoveel uur. Blijkbaar zijn we dan als nog geregistreerd voor de vorige weekendleague terwijl dat helemaal niet kan en ook anders werd aangegeven tijdens registratie. 

 

Nu dus geen weekendleague.

 

 

Bericht 7 van 40 (1.934 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice
Spoiler
Ja heb precies hetzelfde. 
Bericht 8 van 40 (1.925 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem, vorige week te laat ingeschreven (op vrijdag i..p.v donderdag)
Stond dat mijn  weekend league over 6 dagen en zoveel aantal uur zou beginnen, ben nu alle punten kwijt en indd ook niet meer gekwalificeerd.
Zelf ook al heen gebeld, kunnen geen * voor mij doen, dit is wel echt het punt dat ik ga stoppen met fifa als dit niet wordt gefixed. Ben er echt klaar mee

Bericht 9 van 40 (1.910 Weergaven)

Re: Weekend league probleem

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik zie hier steeds meer voorbeelden over terugkomen en we gaan dit onderzoeken!

 

Het moet niet zo zijn dat jullie je kwalificeren na 8u 's ochtends en dat jullie opeens toegang hebben tot deze weekend league ipv volgende week :/

 

We zoeken voornamelijk voorbeelden met de Weekend League punten van de afgelopen 48 uur.

 

Update

 

Het QA team is ermee bezig en ze zijn het aan het onderzoeken met studio. 

Jason.png
Bericht 10 van 40 (1.908 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help