Weekend league disconnect

door MRR70
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game loopt vast nadat de tegenstander het potje heeft verlaten

★★★ Newbie

Hoi, 

Ik zat zojuist in een potje in de weekend league en stond 4-1 voor de tegenstander drukt op pauze en gaat weg. Vervolgens blijft bij mij het pauze menu in beeld wel bewegend, maar doet niks en verlies hier een pot door. Erg slecht en wil graag hulp.

 

m.v.g, Martijn

Bericht 11 van 60 (1.574 Weergaven)
0 Kudos

Rage quit maar krijd de win niet

★★★ Newbie

Beste ea, 

 

Als trouwe speler van fifa wil ik toch even klagen. Ik heb dit weekend 2 keer de glitch mee gemaakt dat de tegenstander leavt en dat het scherm blijf hangen in de stadion shots. Het kan niet aan mijn internet liggen want we hebben een gamerouter en hij is bekabeld en halen meer dan 250 mb/ps.

 

Momenteel zit ik nog te wachten in de hoop dat hij door laat. Maar zie het somber in zit hier namelijk al 15 min te wachten. Hoop dat jullie deze fout fixxen en iets terug geven aan de mensen die de fout hebben gehad

Bericht 12 van 60 (1.572 Weergaven)
0 Kudos

Trage gameplay

★★★ Novice

Beste community manager, 

 

Al jaren speel ik (meestal) met plezier de Fifa games van EA. Sinds Fifa 20, en met name de laatste maanden, ervaar ik steeds meer problemen met de gameplay. Dit weekend heeft het zijn dieptepunt bereikt. 

 

Elke online wedstrijd check ik de connectiviteit, en wedstrijden met meer dan 20ms vertraging speel ik niet omdat ik weet dat het dan echt niet te bespelen is. Echter ervaar ik zelfs in wedstrijden met weinig ms, dat het spel enorm vertraagd is. 

Passes worden niet verstuurd, spelers lopen niet diep terwijl ik ze dit wel geïnstrueerd heb, backs (en zelfs centrale verdedigers) lopen vanuit het niets naar voren, bij een fake shot wordt slechts een schot of een pass geregistreerd. Het lijkt wel alsof de game een seconde achterloopt op wat ik indruk op de controller.

 

Nou komt natuurlijk jullie antwoord: "check je internetaansluiting, verbind via kabel, download niet tijdens het spelen" oftewel het ligt aan je eigen verbinding.

 

Het kan toch niet zo zijn dat werkelijk iedereen hier last van lijkt te hebben. 

Als voorbeeld noem ik YouTube streamers, die live spelen en die aangeven dat de verbinding vaak slecht is en de vertraging enorm is. YouTubers met duizenden abonnees, die in reacties laten weten dat het spel soms echt niet te bespelen is.

 

Ik hoop ten zeerste dat EA eens naar zichzelf gaat kijken in plaats van naar de community, en dat er de komende edities van Fifa een betere verbinding is. Ik heb weinig zin meer om te spelen op deze manier. 

 

De groeten. 

Bericht 13 van 60 (1.548 Weergaven)

Its all about the money

★★★★★ Novice

Beste EA 

 

 

wanneer gaan jullie die dramatisch servers eens fixen in fut champions. Zoveel disconnects. Zoveel rare glitches. Er zijn wedstrijden waar je 3-0 voor staat 1e helft en 2e helft doen je spelers niks meer omdat scripting wel bestaat wat jullie ontkennen. Ik bedoel hoe kan een 95 Vardy achterhaald worden door scream Pique? Fifa 19 haalde ik altijd minimaal goud 2, mag blij zijn met zilver 1.

Dan nog maar te spreken over rivals daarin gebeuren de meest rare dingen. Fifa 19 speelde ik altijd divisie 3, nu fifa 20 kom ik niet uit divisie 6 omdat iedereen zich laat zakken voor die icon swaps.

 

Dan nog eens de 100k packs heb er dit jaar 8 geopend geen enkele walkout ronduit schande.

 

Ook het negeren van EA jason op diverse posts over connectiviteit komt iedereen de spuigaten uit. Het ligt niet aan onze verbinding maar aan die van EA!! In deze tijd waar iedereen thuiszit moet je juist je capaciteit verhogen. Een fortnite een cod warzone vallen normaal te spelen zonder vertraging. 

ik weet dat ik geen reactie hierop ga krijgen maar ik denk dat ik voor meerdere mensen heb gesproken!!

Bericht 14 van 60 (1.579 Weergaven)

Connectie valt weg in Rivals

★ Novice

Sinds een aantal dagen valt de verbinding weg als ik in een wedstrijd zit. Steeds zo rond de 50/60e minuut. Moet dan opnieuw verbinden met de EA servers. Hierdoor al 4 wedstrijden ‘verloren’ terwijl ik in 3 daarvan voor stond. Modem een reset gegeven, Xbox van netstroom af etc. Niets helpt. Internet werkt gewoon goed met alle andere dingen. En ja, zit standaard aangesloten op de kabel.

Graag hulp/onderzoek want ik kan dus niks meer verdienen zo!

Bericht 15 van 60 (1.560 Weergaven)
0 Kudos

Weekend League DISCONNECT

★★★ Newbie

Ik won een potje weekend league en pas na het gewonnen potje kreeg ik een disconnect. Nu heb ik verschrikkelijke rewards. Zouden jullie hier alsjeblieft iets aan kunnen doen?

Bericht 16 van 60 (1.545 Weergaven)
0 Kudos

Weekend league extra win

★★★ Newbie

Ik speelde dit weekend fut champions ik heb 13 wins behaalt normaal moesten er dan 14 zijn goud 3 zoals jullie waarschijnlijk weten maar ik won met 4-0 en de wedstrijd loopt af maar ik krijg het aftitel scherm niet te zien ik blijf het lege veld bekijken en ik kan niks doen uiteindelijk heb ik moeten opgeven omdat er niks anders opzat terwijl ik won EA fix you're * krijg ik die win nu nog? Ben ik onterecht verloren? Krijg ik nu slechtere rewards dan dat ik normaal moest krijgen? 

Bericht 17 van 60 (1.515 Weergaven)
0 Kudos

Disconext weekend league

★ Novice

Tijdens de weekend league sta ik voor en dan word ik 2 keer uit de servers gekickt...

het ligt niet aan m’n router want die is net nieuw en dat was geen koopje. kan ik die 2 wins krijgen of een andere tegemoetkoming?

 

Bericht 18 van 60 (1.548 Weergaven)
0 Kudos

Disconect van wl

★★★ Newbie

Beste ea,

 

Ik heb nu al 2 keer gehad dat iemand stopt midden in de match. Maar ik krijgen dan de een beeld die vast loopt waardoor, Ik alles over nieuw moet opstarten en ik blijkbaar heb verloren. Het is me al 2 keer gebeurd. Ik hoop dat jullie mijn 2 winsten terug geven.

Bericht 19 van 60 (1.547 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect weekend league

★★★ Newbie

Goedemiddag,

 

Momenteel ga ik 19-6 in de weekend league. 2 losses daarvan zijn disconnects. Dit vind ik uitermate vervelend uiteraard, wat kunnen jullie voor me doen.

Bericht 20 van 60 (1.547 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help