Rivals glitch????

door elfuego42046
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Weekend league

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Connor_sdam
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 05/10/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 21:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? -
Wat gebeurt er? I won my second to last game of weekend league and got silver 1 but when the match ended I saw that I was silver 1 and was really happy but when I logged in the menu It said that I wasn't silver 1 and I needed to win 1 more game and I got disconnected and It counted as a Los so please fix this and I am not asking but maybe give me silver 1 but I am not asking for that it would be nice 😁
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Fix this for other people an maybe give me silver 1

Connor_sdam psn ID

Bericht 21 van 60 (683 Weergaven)
0 Kudos

Fix servers

★★ Guide

In België en andere streken is het al maanden onmogelijk om deftig te spelen. Spelers lopen niet meer, game play is enorm traag, tegenpartij loopt uw spelers voorbij voor je ze kunt selecteren. Keeper verlaat zijn doel om even aan de paal te gaan wachten en onmogelijk nog te bewegen. Na enkele maanden geduld heb ik er gewoon genoeg van. Deze game is onmogelijk nog te spelen. Ik ben spijtig genoeg niet de enige. Die dit probleem heeft en niemand doet er iets aan. Je speelt zo traag dat je niks meer kunt doen. Aan mijn connectie ligt het zeker niet. Dank je Jason voor je help

Bericht 22 van 60 (675 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect WL

★★★★★ Newbie

I had some issues with disconnect in WL 2 times. Saturday afternoon 4-3 up 86th min and suddenly it disconnect i get send back to FUT menu and it shows. The match will be reviewed... something... dont know exactly i go back in to WL leaderbord and i got the loss. Same thing sunday afternoon 5-0 up 82th min. Disconnect. Same message. And yet again a loss on my record. Because of this i lose out on rewards and i deserve the rewards of the next stage imo. Needed 1 more win and that 5-0 is clear enough. 

Bericht 23 van 60 (679 Weergaven)
0 Kudos

Rivals glitch????

★ Guide

@EA_Jason .... waarom krijg ik geen win als de tegenstander ragequit bij een voorsprong van hem,maar als mijn verbinding cq ik tijdens de wedstrijd bij voorsprong de wedstrijd verlaat krijg ik wel een verlies????

Bericht 24 van 60 (671 Weergaven)
0 Kudos

afsluiten tijdens squad battles

★★★ Newbie

Beste

 

Regelmatig als ik single player draft speel, valt het spel uit tijdens een wedstrijd. De ea verbinding verdwijnt dan... Hierdoor ben ik al meerdere malen de 15.000 credits, die je hiervoor moet afstaan, kwijt vermits je dan een 0-3 aangesmeerd krijgt. Is dit een bug?

 

 

Bericht 25 van 60 (668 Weergaven)
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Wordt hier ooit nog op gereageerd? 

Bericht 26 van 60 (643 Weergaven)
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad het plan @Arrie000, vandaar dat ik alle berichten hierover ook heb samengevoegd, ik ben van plan om hier een sticky van te maken met alle informatie, tips en troubleshooting stappen die wij hebben en wat suggesties over welke informatie jullie kunnen leveren.

 

Na elke weekend blijkt dit onderwerp weer terug te komen, dus ik wil wat meer informatie van spelers hebben zodat ik het door kan geven Standard smile

 

Ik hoop dit later vanmiddag te kunnen doen, ik heb zo een meeting en ben bezig wat notificaties weg te kunnen werken en heb nog wat mails die ik moet beantwoorden etc.

 

TL;DR

 

Ik ben bezig met een reactie.

Jason.png
Bericht 27 van 60 (605 Weergaven)
0 Kudos

Servers zijn weer fantastisch

★★★ Newbie

Beste Ea/ wie dit ook leest,

 

week in week uit probeer je lekker rustig je favo spelletje te spelen. Gewoon chill, relaxed en in deze tijden waarin er weinig buiten te vertoeven valt, wellicht wat meer dan normaal.

 

echter krijg Ea het ieder weekend voor mekaar dat de server weer zo slecht zijn, dat het onspeelbaar is. De meeste vreemde glichtes, scripting, animaties en dat onbegrijpelijke dingen komen voor. Alleen midden in de nacht werkt het..... 

Nee het ligt niet aan me Ps4

nee het ligt niet aan het internet

nee ik game niet op wifi

 

verander er wat aan! 

namens iemand die fifa tot fifa20 erg leuk vindt

Bericht 28 van 60 (615 Weergaven)
0 Kudos

geen win in weekend league

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? nathanmessi87
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 17/05/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 15:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? ik moest nog 1 keer winnen om goud 3 te halen en ik won het potje, maar opeens stond er dat ik niet had gewonnen en zilver 1 had.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? dat ik alsnog goud 3 krijg

heb ik niet

Bericht 29 van 60 (602 Weergaven)
0 Kudos

Geen win gekregen in WL

[ Bewerkt ]
★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? MarsoGap
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 17-05-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 16;00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Weet niet
Wat gebeurt er? Geen win na de wedstrijd gekregen waardoor ik m’n rang nu misloop. Volgens mij heeft dit totaal geen zin, ze gaan er niks aan veranderen omdat het ze toch niet boeit zolang de promo’s maar lopen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Een spel die het gewoon doet waar je voor betaald

Hoe kan er nou altijd wat zijn met jullie?

Bericht 30 van 60 (614 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help