constante disconnects in weekend league, ookal is er niks mis met internet

door Marijn69
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Weekend league disconnect

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste ea, medewerkers

 

ik heb de laatste tijd bijna in elk weekend een disconnect in de weekend league.

dit terwijl mijn internet router,internetkabel, verbinding  uitstekend zijn en mijn ms vaak onder de 20 zit.

krijg toch regelmatig een disconnect  wat nogal frustrerend is.

 Mijn vraag is hebben jullie tips hiervoor Of speciale instellingen om de kans te verkleinen op een disconnect.

groeten NR

Bericht 7 van 60 (4.190 Weergaven)
0 Kudos

Weekend league

★★★ Newbie

Beste medewerker. 

 

Ik speel zojuist weekend league en in mijn 3de pot krijg ik alweer een disconnect. Dit is al de zoveelste keer sinds team of the season Dat dit gebeurd, en nee het ligt niet aan m'n router of internet want dat is allemaal gewoon goed. Het zal wel aan de slechte servers liggen. Ik zou graag een extra wedstrijd willen op de weekend league omdat ik een lose heb gekregen door jullie crappy servers. 

 

Mvg Tim 

Bericht 1 van 60 (4.119 Weergaven)
0 Kudos

constante disconnects in weekend league, ookal is er niks mis met internet

★★★ Newbie

wat een kutspel is dit zeg, word er de hele tijd uit weekend league gegooid, stond 5-2 achter maakte er nog 5-4 van en toen zette ik m op pauze. Daarna dikke disconnect,  kutspel. ging 3-0 nu 3-1 kutspel ik wil gewoon keer elite maar dit kutspel laat mij dat niet doen. vorige wl 7-0 gestart toen 3 disconnects achter elkaar gehad. elke keer als de game op pauze wordt gezet word ik er na een tijdje uitgekickt, zelfs als de enemy wil leaven disconnect ik sneller wat het all1 maar zuurder maakt omdat ik eigk de win had. Als gevolg daarvan ff controller door me beeldscherm. Dus EA als ik tikkie mag sturen voor me controller of beeldscherm of dat jullie misschien ff fix hebben hiervoor zou fijn zijn want wil opzich wel goeie player picks he thx joejoe groetjes. speel dit spel ook niet voor me lol ofzo en als ik der de hele tijd uit wordt gekickt helpt dat niet echt he miss kenne jullie dat zelf ook wel bedenken na die 1,1. 

Bericht 2 van 60 (4.122 Weergaven)
0 Kudos

Meerdere disconnects tijdends weekend league

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb gedurende fifa 20 slechts enkele keren te maken gekregen met een disconnect. Nu is het in de weekend league helaas al 2 keer gebeurt bij 3 gespeelde wedstrijden. 

Het heeft niet aan internet gelegen, maar slechts aan de EA servers. 

Een goede ranking halen is daardoor moeilijk geworden waardoor ik waarschijnlijk een hoop coins misloop.

 

Platforom: X one (bekabeld internet)

van beide disconnects is beeldmateriaal beschikbaar.

 

Bericht 3 van 60 (4.151 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect tijdens game Weekend League 8 mei 2020

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hoi EA,

 

Ik ben zojuist begonnen met de Weekend League.

Tijdens de 3e wedstrijd knallen de servers eruit, waardoor Ultimate Team wordt verlaten.

De internetverbinding is niet verbroken, want ik kan gelijk weer inloggen. 

Tot mijn spijt zie ik, dat de wedstrijd wel is opgenomen in het totaal.

Ik had nog recht op 27 wedstrijden, nu dus nog maar 26.

Daar baal ik stevig van! Want die wordt wel meegenomen in de tellingen.

Wat kunnen we hier aan doen? Kan dat op enige manier hersteld worden?

 

Hoor graag even..


Groeten, Jeroen

Bericht 4 van 60 (4.182 Weergaven)
0 Kudos

Connectie problemen

★★★ Newbie

Beste,

 

ik heb nu al 3x op FUT draft FIFA 20 gehad dat ik krijg dat ik mijn connectie met de ea servers verloren ben. Als ik dan weer terug FUT in probeer te komen doet hij het direct, enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Bericht 5 van 60 (4.180 Weergaven)
0 Kudos

My opponent left the match and now i am stuck.

★★★ Newbie

My opponent rage quited and now i am stuck and can’t do anything

Bericht 6 van 60 (4.175 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? KVRoan
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 9/06/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 14:30
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? By trying it yourself
Wat gebeurt er? The other player makes me disconnect, their are many others with this problem!!!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? The players that to do it should get banned

I got 2 freaking disconnects in my weekend leauge, i'm trying to get elite but it doesn't go if their are people that can't play faire!!! Just fix your game and make sure that others can't make me race quit!!! The game is f*cking broken🤬🤬🤬

Bericht 8 van 60 (4.166 Weergaven)
0 Kudos

Discconect weekend league

★★★ Newbie

Mijn 1ste pot stond ik 3-2 voor in 85ste minuut toen kreeg ik een melding dat mijn ea servers eruit waren gevallen terwijl ik het nooit heb in de weekend league ik dacht oke 1 pot niet erg nu speel ik mijn 5de pot en krijg ik het weer ik zou graag 2 potten terug willen krijgen want ik kan er niks aan doen 

Bericht 9 van 60 (4.171 Weergaven)
0 Kudos

Disconnects weekend league

★ Novice

Beste EA comunnity manager,

 

Ik zou graag mijn ongenoegen willen uiten over het feit dat ik de afgelopen drie weken veel disconnects heb gehad tijdens de weekend league. De voorgaande 2 weekenden heb ik al 3 disconnects gehad. Dit Weekend zou ik dan ook graag een rang hoger willen halen dan normaal omdat het Laliga team of the season er is. De weekend league  potten gingen snel voorbij en de verbinding was top! Op een gegeven moment stond ik op 14 wins en 4 loss een ideale uitgangs positie voor elite 3 een rang die ik graag zou willen halen vooral in dit weekend en vanwegen het feit dat ik dit nog nooit gehaald heb. Helaas kreeg ik Zaterdag avond omstreeks 18.00 uur te maken met 2 disconnects. De eerste disconnect was een pot waar ik een 3-1 voorsprong had. De tweede pot was amper begonnen en ik was er alweer uitgegooid. Helaas ga ik dan ook niet elite 3 halen.

 

Ik hoop dan ook dat u mij hiermee kunt helpen door deze disconnects ongedaan te maken voor dit weekend

 Ik snap dat dit waarschijnlijk niet gaat lukken. Toch hoop ik dat ik een volgende weekend league een aantal potten extra kan krijgen.

 

Ik wil hier nog bijvoegen dat twee vrienden van mij de zelfde problemem ervaren deze 3 weken.

 

Ik hoor graag van u,

 

Juul 

 

Bericht 10 van 60 (4.177 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help