Re: Weekend League

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Weekend League

★★★ Newbie

Beste EA,

 

Ik heb afgelopen Weekend league goud 3 gehaald alleen heb geen rewards en een rechtstreekse kwalificatie ontvangen graag zou ik die nog willen mijn console is PC.

 

met vriendelijke groet.

Bericht 1 van 9 (3.026 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Weekend League

EA SPORTS FC Team

@_Maassluis_010_2 @michieliando99

 

De beloningen voor de Weekend League worden altijd op donderdagavond uitgedeeld, meestal is dit rond een uur of 7-8 's avonds. Wanneer je de beloningen krijgt, krijg je direct ook jouw kwalificatie Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 9 (3.350 Weergaven)

Alle reacties

Re: Weekend League

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben goud 2 geëindigd en heb geen qualificatie en beloningen ontvangen. Morgen wil ik weer weekend league spelen maar ik weet dus niet of dat dan mogelijk is. Is dit voor morgen op te lossen?

Bericht 2 van 9 (3.001 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend League

★★★ Newbie

Het is al opgelost

Bericht 3 van 9 (2.998 Weergaven)

Re: Weekend League

EA SPORTS FC Team

@_Maassluis_010_2 @michieliando99

 

De beloningen voor de Weekend League worden altijd op donderdagavond uitgedeeld, meestal is dit rond een uur of 7-8 's avonds. Wanneer je de beloningen krijgt, krijg je direct ook jouw kwalificatie Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 9 (3.351 Weergaven)

Re: Weekend League

★★★ Newbie
Ik heb met squad battles 2 goud pakketen en 1 premium pakket terwijl ik 2 jumbo pakketen moest krijgen..
Bericht 5 van 9 (2.987 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend League

★★★ Newbie

Heb je het al ontvangen want k heb mijn beloning ook niet binnen ps4 zilver 1 gehaald is vervelend 

Bericht 6 van 9 (1.638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend League

EA SPORTS FC Team
@aikey11 Ik zie aan onze kant niets wat aangeeft dat de rewards niet zijn uitgegeven of dat je ze niet hebt ontvangen.

Alles moet dus in orde zijn.
Jason.png
Bericht 7 van 9 (1.627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend League

★★★ Newbie

Dus ik heb afgelopen weekend van 2 augustus weekend league gedaan en dan krijg je donderdag 8 augustus je reward?

Bericht 8 van 9 (1.553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend League

EA SPORTS FC Team
@Jeroenbruijn1995 Yup, je krijgt de rewards voordat de volgende WL begint, meestal is dat inderdaad op donderdag Standard smile
Jason.png
Bericht 9 van 9 (1.548 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help