Re: Web app

door Benjifc92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Web app

★ Apprentice

Hoi ea Jason nou héb ik nieuw account aan gemaakt met nieuwe psn enalles  want m'n oude account  gedoe van vorige berichten is een gebed zonder einde om die terug te krijgen  om een simpel email adress  maarja.  Nu heb ik dus nieuwe en kan ik niet op de web app hij zegt dat ik moet spelen om te ontgrendelen. Maar dat wil dus niet.    Dat zou  toch met de nieuwe fifa straks ook raar zijn dat ik pas kan handelen als spel uit is en niet als je eerder die app kan gebruiken. 

Bericht 1 van 4 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Web app

EA SPORTS FC Team

Hoi @Benjifc92,

 

Dat klopt inderdaad! Met een nieuw account moet je opnieuw de transfermarkt vrijspelen. 

 

Er zit dus niet anders op dan door te blijven spelen todat je deze functie ontgrendelt hebt.

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/fifa/fut-transfer-market-on-web-and-companion-apps/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (442 Weergaven)

Alle reacties

Re: Web app

EA SPORTS FC Team

Hoi @Benjifc92,

 

Dat klopt inderdaad! Met een nieuw account moet je opnieuw de transfermarkt vrijspelen. 

 

Er zit dus niet anders op dan door te blijven spelen todat je deze functie ontgrendelt hebt.

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/fifa/fut-transfer-market-on-web-and-companion-apps/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (443 Weergaven)

Re: Web app

★ Apprentice

Goedemorgen @EA_Jason  dat is toch raar. Dus als ik fifa 21 zou spelen kan ik nie voor tijd sbc en zo gaan doen omdat ik niet op de transfer lijst zou kunnen.   Heb ik nog nooit mee gemaakt dit in al die fifa s

Bericht 3 van 4 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Web app

EA SPORTS FC Team

Je kunt gebruik maken van de transfermarkt in het spel aangezien niet iedereen direct toegang krijgt tot de transfermarkt.

 

Voor FIFA 21 hebben we nog geen informatie vrijgegeven over de transfermarkt en hoe je toegang krijgt. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help