Waterkant

door Liselotte_meus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Waterkant

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb onlangs de carrière van astronaut vrijgespeeld met het tijdelijke evenement. Ik had het gebouw dat hier voor nodig is nog niet unlocked. Nadat het tijdelijke evenement was afgelopen wou ik het gebouw betalen om vrij te spelen maar dit lukt nu niet meer. Er staat geen slotje meer op het gebouw en ik kan nergens op klikken om het vrij te krijgen. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen.

Bericht 1 van 2 (304 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Waterkant

EA SPORTS FC Team

Hallo @Liselotte_meus

 

Welkom op het forum!

 

Je bent helaas niet de enige met dit probleem, maar het goede nieuws is dat we ervan op de hoogte zijn en hard aan het werk zijn om dit probleem op te lossen. Het kan misschien nog een tijdje duren voordat het probleem opgelost wordt, dus het is een kwestie van afwachten. 

 

Kudos voor al wat probleemoplossingen uit te proberen :eahigh_file:

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (292 Weergaven)

Alle reacties

Re: Waterkant

EA SPORTS FC Team

Hallo @Liselotte_meus

 

Welkom op het forum!

 

Je bent helaas niet de enige met dit probleem, maar het goede nieuws is dat we ervan op de hoogte zijn en hard aan het werk zijn om dit probleem op te lossen. Het kan misschien nog een tijdje duren voordat het probleem opgelost wordt, dus het is een kwestie van afwachten. 

 

Kudos voor al wat probleemoplossingen uit te proberen :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 2 van 2 (293 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help