Wat is dit nou weer

door Hulzekulle
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wat is dit nou weer

★★★★★ Apprentice

Ik maak de 5-1.   Tegenstander drukt op pauze  en ik denk dat hij wil rq.   Loopt dat  wedstrijd word hervat ding niet meer af maar blijft stil staan. 

Bericht 1 van 5 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wat is dit nou weer

★★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik zag dat ik wel winst had gekregen . Dus  deze keer liep het wel goed af maar moest  hem wel opnieuw opstarten 

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (183 Weergaven)

Alle reacties

Fut draft freeze

★★★ Newbie

Mijn tegenstander had op pauze gedrukt en ik klikte op wedstrijd hervatten. Normaal als hij dat ook heeft gedaan begint FIFA met aftellen maar het spel telt niet meer af en staat al 5 minuten zo vast. Als ik FIFA nu afsluit heb ik de wedstrijd verloren en ben ik mijn draft voortgang ook kwijt. Kan ik coins terug krijgen of iets dergelijks?

Bericht 2 van 5 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

resuming

★★★ Newbie

Ik stond 4-2 voor vervolgens leaved mijn tegenstander na die op pauze heeft gedrukt. De game liep vast en heb hierdoor geen win erbij, terwijl ik de wedstrijd gewonnen had

Bericht 3 van 5 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wat is dit nou weer

EA SPORTS FC Team

Dan kan het zijn dat de verbinding verbroken was, komt dit vaker voor?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wat is dit nou weer

★★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik zag dat ik wel winst had gekregen . Dus  deze keer liep het wel goed af maar moest  hem wel opnieuw opstarten 

Bericht 5 van 5 (184 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help