Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Waarom heb ik een dubbele swap token?

door NonkelMong
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Waarom heb ik een dubbele swap token?

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Ik kreeg een swaptoken, maar dat was een duplicaat, ik wil het niet discarten want misschien is dat onomkeerbaar, ik kan geen packs openen doordat ik eerst het dubbel item moet verwijderen... ik denk niet dat dit de bedoeling is... graag hulp EA!

Bericht 1 van 2 (554 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Swap token duplicaat

Community Manager

Hey @NonkelMong ,

Bedankt voor het berichtje over het krijgen van deze dubbele speler als beloning van het kijken naar de stream.

Ik heb een kijkje voor je genomen en het lijkt erop dat sommige spelers problemen hadden met het verkregen van deze speler en hem niet gekregen hadden na het kijken. Om dit op te lossen hebben wij een extra speler naar spelers gestuurd waardoor sommigen dus met een dubbele versie zitten.

Maar geen angst! Je bent vrij of deze dubbele te gebruiken in een SBC voordat je de tweede accepteert of hem te snel verkopen mocht je geen SBC hebben waar je hem op het moment in kunt stoppen. Dit zou verder geen invloed hebben op jouw collectie van de swap spelers.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (537 Weergaven)

Alle reacties

Re: Swap token duplicaat

Community Manager

Hey @NonkelMong ,

Bedankt voor het berichtje over het krijgen van deze dubbele speler als beloning van het kijken naar de stream.

Ik heb een kijkje voor je genomen en het lijkt erop dat sommige spelers problemen hadden met het verkregen van deze speler en hem niet gekregen hadden na het kijken. Om dit op te lossen hebben wij een extra speler naar spelers gestuurd waardoor sommigen dus met een dubbele versie zitten.

Maar geen angst! Je bent vrij of deze dubbele te gebruiken in een SBC voordat je de tweede accepteert of hem te snel verkopen mocht je geen SBC hebben waar je hem op het moment in kunt stoppen. Dit zou verder geen invloed hebben op jouw collectie van de swap spelers.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (538 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help