WORLD CUP faces voor career mode

door jonasvg11
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

WORLD CUP faces voor career mode

★ Novice

Kan er iemand mij helpen, ik zou graag weten waarom de nieuwe faces (van de WK update) niet werken bij een gewone career mode?

 

Bedankt.

Bericht 2 van 90 (2.187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: WC Mode star faces not added

Community Manager (retired)

Jullie waren mij al voor maar inderdaad, de update is er uit en de star faces zouden nu beschikbaar moeten zijn in jouw carrière! Ik weet dat het even duurde en ik ben jullie dan ook erg dankbaar voor jullie geduld en de toffe conversaties hier. 

 

Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor nieuwe saves en dat oude saves de oude gezichten houden. Mocht het niet werken is het mogelijk dat je eerst het rooster even moet updaten. Dit doe je zo:

 

1. Ga naar het hoofdmenu van Fifa 18.

2. Ga naar de opties.

3. Aanpassen van teams.

4. Download van updates.

 

Als het goed is heb je nu de laatste updates en kun je aan de slag met je nieuwe carrière!

 

Veel speelplezier en laat ons weten wat je er van vindt.

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 73 van 90 (2.674 Weergaven)

Alle reacties

WC Mode star faces not added

★★★★★ Apprentice
In career I dont have the updated faces only the players who already had a game face are updated (griezmann and salah) and the order players not
Bericht 1 van 90 (2.171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

EA SPORTS FC Team

Hey @Janosaurier en @jonasvg11,

 

Het probleem met de gamefaces zijn wij op dit moment aan het onderzoeken. Ik heb er nog niet al teveel informatie over maar als ik meer hoor, laat ik het jullie weten. 

Jason.png
Bericht 3 van 90 (2.164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

★★★★★ Apprentice
Is er al wat over bekend want ik wacht al voor de world cup update om opnieuw te beginnen met carrière?
Bericht 4 van 90 (2.142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

★ Novice

Hallo,

 

Weet u ondertussen al iets meer of nog niet?

 

Bedankt.


@EA_Jason  schreef:

Hey @Janosaurier en @jonasvg11,

 

Het probleem met de gamefaces zijn wij op dit moment aan het onderzoeken. Ik heb er nog niet al teveel informatie over maar als ik meer hoor, laat ik het jullie weten. 


 

Bericht 5 van 90 (2.073 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

EA SPORTS FC Team

In het vorige bericht bedoelde ik natuurlijk de Star Faces, niet de game faces (wat iets heel anders is Tongue out).

 

We hebben nog geen update en we zijn er nog mee bezig.

Jason.png
Bericht 6 van 90 (2.060 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

★★★ Apprentice
Enig idee hoe ver de update al is? Spreken we over nog meer dan een week wachten of deze week nog klaar? Ik keek echt uit naar de nieuwe gezichten voor een nieuwe carrière te starten en na bijna 2 weken hoef ik nog te wachten. Ik snap dat er problemen opduiken en dat het niet op een knop duwen en klaar is maar een firma als ea zou toch een snellere oplossing moeten kunnen vinden denk ik. Carrière mode heeft jullie groot gemaakt en veel fans spelen dit nog intensief...
Bericht 7 van 90 (2.050 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: WC Mode star faces not added

★★★★★ Apprentice
Wat is het verschil dan als ik vragen mag Tongue out?

En hoelang zal het ongeveer duren praten we over een paar dagen, weken, maanden of FIFA 19 haha?
Want als het nog een paar maanden duurt weet ik dat ik ondertussen nog een andere carriere kan doen. Want het lijkt mij geen groot probleem aangezien er voor de PC al een tijdje mods zijn die de world cup faces in de andere game modes mogelijk maken
Bericht 8 van 90 (2.024 Weergaven)

Re: WC Mode star faces not added

EA SPORTS FC Team

Gamesfaces is waarbij je een foto neemt van jouw gezicht en je jouw gezicht op een speler kunt plakken.

 

Check deze link voor meer informatie:

 

https://www.easports.com/gamefaceweb/

 

En hoe lang het gaat duren? Ik durf het niet te zeggen, ik heb daar verder nog niets over gehoord. 

Jason.png
Bericht 9 van 90 (2.012 Weergaven)

Re: WC Mode star faces not added

★★★ Apprentice
Bedankt voor je respons! En heb je werkelijk geen enkele indicatie? Ik vind het gewoon raar dat een gigant als EA in 2 weken tijd geen oplossing vindt voor dergelijke problemen. Het is geen druk op de knop oplossing maar toch lijkt 2 weken mij lang. Het is jammer dat als het geld zou opbrengen de fix al klaar was geweest...
Bericht 10 van 90 (2.005 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help