Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

door lewoes
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

EA SPORTS FC Team
@lewoes Hebben zowel jij als de persoon waartegen je een vriendschappelijke wedstrijd wilt spelen dit gedaan?

Zo ja, waar spelen jullie op en hoeveel vrienden hebben jullie in jullie vriendenlijst?
Jason.png
Bericht 31 van 62 (1.339 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

★★★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb vandaag die dns etc aangepast, again en nu lukt het opeens wel. Dus hopelijk blijft het zo werken
Bericht 32 van 62 (1.334 Weergaven)

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

EA SPORTS FC Team
@lewoes Dan heeft het inderdaad te maken met het NAT Type, ik ben blij dat het geholpen heeft!
Jason.png
Bericht 33 van 62 (1.331 Weergaven)
0 Kudos

Vriend

★★ Novice

Ik kan al weken geen vriendschappelijk wedstrijden meer spelen tegen vrienden, coöp spelen gaat wel, ik heb andere topics al gelezen met het instellen van een vast IP adres of dmz instellingen of nat type, alles geprobeerd niets doet het, stilaan beu... GRAAG DRINGEND HULPWink))

Bericht 34 van 62 (1.305 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

★ Novice
@EA_Jason Beste, ik kan ook niet online tegen een vriend spelen. Ik heb namelijk nat type 2 en online seizoenen en coop seizoenen werken wel.
Ik heb het geprobeerd mer een andere account op mijn console en daar werkt het wel. Dus het probleem ligt bij mn account. Aub iemand die me kan helpen? Want kkan ea niet contacteren.
Bericht 35 van 62 (1.314 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

EA SPORTS FC Team
@GFB_Sabinho10 Zoals aangegeven werd via DM, hoor ik graag van je hoeveel vrienden je hebt op het account waarmee je niet tegen een vriend kunt spelen.
Jason.png
Bericht 36 van 62 (1.305 Weergaven)
0 Kudos

Friendlies lukt niet!

★★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? KV89PatatozZz
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Friendles
Wat gebeurt er? Telkens als iemand me invite of ik invite. Krijg ik de Melding : verbinding met tegenstander verbroken. Nooit last mee gehad. En aan men verbinding kan het niet liggen volgens mij
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat we kunnen spelen uiteraard

Verbinding verbroken met tegenstander

Bericht 37 van 62 (1.273 Weergaven)
0 Kudos

Re: Friendlies lukt niet!

EA SPORTS FC Team
@KV89Patatozz Heb je ook de tips geprobeerd die in dit topic staan? Zorg er voor dat beide spelers een kabel, vast IP adres en DMZ gebruiken.
Jason.png
Bericht 38 van 62 (1.242 Weergaven)
0 Kudos

Re: Friendlies lukt niet!

★★ Novice
@EA_Jason Bij mij lukt het ook nog steeds niets, ook na alles geprobeerd te hebben wat je zei.. wat volgens mij ook niet de bedoeling kan zijn maar goed, waarom werkt die spel niet gewoon hoe het moet werken? Begint me tegen te steken..
Bericht 39 van 62 (1.221 Weergaven)
0 Kudos

Re: Friendlies lukt niet!

★★★ Novice

Ik heb het gevonden mannen! Je moet op je modem inloggen. En de optie UPNP zoeke. Die moet aanstaan! Van zodra het aanstaat kan je friendlies spelen terug! Grtzzzz

Bericht 40 van 62 (1.205 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help