FUT COOP Werkt niet / HELP HELP HELP

door furtiififahd
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vriendschappelijk tegen vriend werkt niet

★★★ Newbie

Hallo,

ik probeer een vriendschappelijke wedstrijd tegen een vriend te spelen maar er komt een foutmelding over de verbinding op. Voor de rest werkt alles en kan ik zelf een coop match samen met hem spelen.. kan iemand me helpen?

Bericht 1 van 62 (10.241 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

★★★ Newbie

Hartelijk bedankt!!! Ik heb alles gedaan hoe het werd beschreven en het werkt nu perfect. Heb in het engels in verschillende talen opgezocht, maar vond nergens. Maar met die DMZ werkt het.

In thread bekijken

Bericht 56 van 62 (9.873 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

FUT COOP Werkt niet / HELP HELP HELP

★★★ Newbie

Hoi hoi, ik probeer al sinds het begin van FIFA 21 de Coop mode in Ultimate Team. Elke maal ik probeer te joinen bij een vriend komt er op dat ik niet ' Kan verbinden met vrienden'.

 op FIFA zelf zie ik ook bijna niemand online. Ik heb wel meer dan 450+ vrienden, zou het hiermee te maken kunnen hebben? HELP HELP HELP 

 

 

Bericht 2 van 62 (10.210 Weergaven)

Re: FUT COOP Werkt niet / HELP HELP HELP

★★ Novice
@furtiififahd Werkt inmiddels al bij jou? Ik heb het probleem dat mijn uitnodiging niet aankomt bij een vriend, maar zijn uitnodiging wel bij mij aankomt. Maar waarom mijn uitnodiging niet aankomt snap ik nog steeds niet. Alle netwerkinstellingen staan goed volgens mij.
Bericht 3 van 62 (10.182 Weergaven)

Re: FUT COOP Werkt niet / HELP HELP HELP

★★★★★ Expert
Verschillende uitgaves van dit spel kan de reden zijn daarvoor, @furtiififahd. Aannemend dat je ook hetzelfde platform gebruikt om met elkaar te spelen?


Waarschijnlijk ligt het probleem aan de zijde van de vriend, @dhrtom.
Het e-mail bericht met het vriendschapsverzoek kan in een andere map zijn terechtkomen, dan de Postvak In bij de vriend. De mappen voor ongewenste e-mail eens nagaan.
Zijn de namen juist gespeld?
De privacyinstellingen van jullie EA / Origin accounts meer openstellen.


Groetjes.
Bericht 4 van 62 (10.178 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vriendschappelijk tegen vriend werkt niet

★★★ Novice
@Heiskebaredeisch Ik heb hetzelfde
Bericht 5 van 62 (10.179 Weergaven)
0 Kudos

Vriendschappelijk tegen vriend fifa 21

★★★ Novice

Hallo

ik wil een vriendschappelijke match spelen tegen een vriend maar er komt te staat  na 10 sec “de verbinding met de tegenstander is verbroken” en als ik wil joinen blijf ik staan op mijn stadion voor 10 sec en dan komt de foutmelding please antwoord

Bericht 6 van 62 (10.188 Weergaven)

Ik kan niet in een potje er staat je gegevens komen niet overeen

★★★ Newbie

Duduudu

Bericht 7 van 62 (10.173 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet in een potje er staat je gegevens komen niet overeen

★★★ Newbie
@mehmetaliwee Kan iemand me een antwoord geven
Bericht 8 van 62 (10.172 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik kan niet in een potje er staat je gegevens komen niet overeen

★★★ Newbie

Ik kan niet in een potje er staat je gegevens komen niet overeen met de selectie van die van de tegenstander 

Bericht 9 van 62 (10.170 Weergaven)

Vriendschappelijke seizoenen lukt niet meer

★★★★★ Novice

Ik kan opeens uit het niets niet meer tegen vrienden spelen. Ik krijg de melding dat men tegenstander de wedstrijd heeft verlaten??!! Wat moet ik doen!! Online seizoenen en fut kan ik wel spelen. 

Bericht 10 van 62 (10.174 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help