Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

door diamondlucifers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Apprentice

Ik kan me maat niet eens vinden @drugsbaron  das nog rare 

Bericht 11 van 21 (606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager

Hey allemaal! Op ons Engelstalige forum rapporteren sommige spelers hetzelfde. Kunnen jullie daar eens naar kijken?
https://answers.ea.com/t5/EA-General-Questions/How-do-i-a-PC-player-play-with-my-Xbox-friends/m-p/10...

EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 21 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★★★ Newbie
@EA_Leeuw Inmiddels blijkt dat de series X automatisch de one X versie van Battlefield heeft gedownload en niet de series X versie. Mogelijk is dat bij PS4/PS5 hetzelfde. Nadat de juiste versie (SeriesX) gedownload was werkte alles wel en werden de verzoeken zichtbaar!
dank voor de hulp
@diamondlucifers
Bericht 13 van 21 (614 Weergaven)

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Apprentice

hey @drugsbaron 

 

ik heb de juiste versie. Ik heb ps5 versie.

 

echter wat ik achter gekomen bent dat allebei online moet zijn om elkaar te vinden.

 

bij mij is het inmiddels gelukt

Bericht 14 van 21 (590 Weergaven)

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager

Hey allemaal! Super om te horen dat het gelukt is!!

Heel veel speel-plezier, No-Pats!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 15 van 21 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Uitnodigen battelfield 2024

★★★ Newbie

Ik krijg constant een error als ik een vrind van op pc wil uitnodigen.  Ik zelf speel op ps5 en bib ons alle 2 staat crosplay aa´ 

 

Bericht 16 van 21 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Ik kan mijn vrind die op pc speelt niet uitnodigen ik zelf speel op ps5. Bij ons bijden staat de crosplay aan. Als ik zijn naam intik vindt ik hem wel maar ik krijg altijd een error als ik hem wil uitnodigen
Bericht 17 van 21 (571 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitnodigen battelfield 2024

★★★★★ Expert
Controleer of wel de naam juist is, @michael_kepp376.
Laat de andere een uitnodiging sturen. Is het dan wel mogelijk?
Wijzig de privacy instellingen.
Als er soms beperkingen of limiet zitten op een account, dan is het mogelijk dat bepaalde (spel)functies en diensten niet langer kunnen werken.

Schermafdruk maken van de foutmelding, deze opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen bij je reactie als een bijlage.

Groetjes.
Bericht 18 van 21 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager
Hey @michael_kepp376,

Vervelend om te horen.

Weten jullie zeker dat jullie allebei online zijn? Zowel in Origin/EA app op de PC als bij de PS5? Dit lijkt namelijk wel te moeten.

Ook raad ik jullie aan om jullie privacy instellingen te bekijken. Mijn Engelstalige collega heeft daarvoor een goede post geschreven: https://answers.ea.com/t5/EA-General-Questions/How-do-i-a-PC-player-play-with-my-Xbox-friends/m-p/10...

Zou je daar eens naar kunnen kijken?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 19 van 21 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Hoe kan ik nou mijn maat die op PS4 speelt met crosplay spelen .Ik zelf speel met de PC.. ik zie geen optie voor mij om een PS4 speler uit te nodigen als ik op me PC zit.
Bericht 20 van 21 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help