Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vrienden toevoegen cross-play

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Hallo

 

ik probeer een maat van me toe te voegen die op pc battlefield 2042 speelt maar dan voer ik hem EA id in en dan vindt ie niks 🤔

 

hoe moet ik dan iemand toevoegen als m’n maat op een ander platform speelt. Andersom vind hij mij ook niet

 

groet

Bericht 1 van 21 (2.241 Weergaven)

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager
Hey @diamondlucifers,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum en wat vervelend om te horen dat je geen cross-play vrienden kunt toevoegen in BF2042.

Even een vraagje, heb je cross-play in de instellingen van het spel ingeschakeld?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 21 (2.236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★★★ Newbie

@EA_Leeuw Hi, hier hetzelfde. Ik speel op PC en kan via de BETA DESKTOP BAR mensen toevoegen vanuit mijn xbox account. Dit heb ik gedaan en pc naar pc werkt. Mijn vrienden op de xbox kunnen de invite nergens terugvinden? zowel op de xbox als op de webpagina niet. Hoe kunnen zij naar de EA desktop bar of hoe kunnen zij een vriendschapsverzoek accepteren? 

 

Bericht 3 van 21 (2.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager
Hey @drugsbaron,

Als het goed is kun je via de Social knop (rechtsonderin) mensen zoeken op hun EA ID, waarna je ze een verzoek kunt sturen en ze dan moeten krijgen in-spel. Krijgen ze die niet en heeft ieder van jullie cross-play aanstaan?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 21 (2.227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★★★ Newbie

Crossplay staat aan. 

 

maar ook ingame kan ik hem niet vinden? en hij mij vanaf de xbox ook niet. Ik weet niet of jullie in mijn gegevens kunnen maar het gaat dus om het account van TSJAKKIE

 

 

 

Bericht 5 van 21 (2.225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★★★ Newbie

@EA_Leeuw zie mijn reactie

 

Bericht 6 van 21 (2.223 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Apprentice

Hey @EA_Leeuw 

 

Crossplay staat aan bij hem ook 🤔

Bericht 7 van 21 (2.217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★★★ Newbie
@diamondlucifers Het lijkt alsof op zowel de xbox als de PS de vriendschapsverzoeken van EA niet aankomen / geaccepteerd kunnen worden
Bericht 8 van 21 (2.209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

Community Manager

Hey allemaal. Dankjewel voor de rapporten. 

 

Ik houd het in de gaten.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 21 (2.204 Weergaven)

Re: Vrienden toevoegen vanaf PS5

★★★ Apprentice

Hey @EA_Leeuw 

 

ik ga naar social dan 2de kopje dan zie ik EA id en zoekbalk daar typ ik dus de id in van m’n maat dan geen result met de naam. 

Bericht 10 van 21 (2.198 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help