Vraagteken bug

door Waifu_with_laifu
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vraagteken bug

★★★ Newbie

Hallo allemaal!

 

Ik heb sinds de nieuwe update een bug die grote vraagtekens op mijn sims huid laat zien. Ik heb geen custom content gedownload dus daar ligt het probleem ook niet. kan iemand mij alstublieft helpen?

 

Bericht 1 van 13 (773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vraagteken bug

Champion
@Waifu_with_laifu Als je je cc hebt verwijderd blijft er altijd een residu achter in je bewaarde spellen. Vandaar ook dat ik de suggestie doe om de localthumbcache.package te verwijderen. Dit zorgt ervoor dat de restjes van de foute cc ook worden gewist. Zodra je dat bestand hebt verwijderd zal je de vraagtekens niet meer tegenkomen.
Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 9 van 13 (745 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vraagteken bug

★★★★★ Expert
Dit is geen bug, @Waifu_with_laifu. Dit betekent dat je aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt, die ongeschikt is voor de huidige versie van De Sims 4. Doe de basisstappen, daarmee wordt dit probleem verholpen.

Map van De Sims 4 hernoemen. Deze zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik in je spelbibliotheek op De Sims 4 en kies dan de "Repareren" optie.
Hierna controleer je ook nog even of De Sims 4 inderdaad is bijgewerkt naar de laatste versie.
De Sims 4 schoon starten, via de Origin cliënt. Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of dit probleem is verholpen.


Groetjes.
Bericht 2 van 13 (772 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

[ Bewerkt ]
Champion

@Waifu_with_laifuJammer genoeg heb je de Answers HQ pagina iets te vroeg verlaten. Jouw bijgevoegde bestand is niet doorgekomen. Zou je deze nog eens willen sturen dan kan ik zien waar het precies aan ligt.
Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 13 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

★★★ Newbie
Bericht 4 van 13 (758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

★★★★★ Expert
Heb je de stappen gedaan, die eerder vermeld worden, @Waifu_with_laifu?
Bericht 5 van 13 (755 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

★★★ Newbie

 

 

Ja helaas is het niet opgelost daar door. Zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen @RealSimmor0  ?

Bericht 6 van 13 (753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

Champion
@Waifu_with_laifu Hier is toch duidelijk sprake van een fout als gevolg van aangepaste inhoud, custom content of modificaties.
Zou je eens willen proberen om de inhoud uit de map 'Mods' te verplaatsen naar een 'Nieuwe map' op je bureaublad? De map Mods kan je vinden in *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\.

Als je daarna het bestand: 'localthumbcache.package' uit diezelfde map *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\ zou willen verwijderen dan kan je het spel opnieuw een testen. Maak je geen zorgen want De Sims 4 maakt vanzelf een nieuw localthumbcache.package bestand aan als je het spel opnieuw start.
Als je daarna nog steeds die vraagtekens tegenkomt bij Creëer Een Sim is er iets anders aan de hand en dan heb ik nog wel een paar aanvullende vragen voor je.
Zoals: Speel je De Sims 4 op een computer of console? Is de computer een Mac of Windows en welke uitbreidingspakketten heb je?
Voorlopig raad ik je aan de stappen die we hier aangeven te volgen. Hopelijk hebben ze succes.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 13 (751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vraagteken bug

★★★ Newbie

@Trismagistos 

 

Ik heb al mijn cc al verwijdert en hij geeft nogsteeds dit aan. Ik speel sims op pc windows en heb Honden en katten, Eiland leven, studentenleven en Jaargetijden ook heb ik nog Magisch rijk, Strangerville, Vampieren, achtertuin accessoires, coole keuken accessoires, Filmavond accessoires, Kinderkamer accessoires en klein wonen

 

Zou het ook iets met mijn pc kunnen zijn dat hij bijvoorbeeld te oud is om de sims nog goed te kunnen runnen. Hij heeft het namelijk prima gedaan tot de nieuwe update uit kwam. 

 

Groetjes Waifu  

Bericht 8 van 13 (747 Weergaven)

Re: Vraagteken bug

Champion
@Waifu_with_laifu Als je je cc hebt verwijderd blijft er altijd een residu achter in je bewaarde spellen. Vandaar ook dat ik de suggestie doe om de localthumbcache.package te verwijderen. Dit zorgt ervoor dat de restjes van de foute cc ook worden gewist. Zodra je dat bestand hebt verwijderd zal je de vraagtekens niet meer tegenkomen.
Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 13 (746 Weergaven)

Re: Vraagteken bug

★★★ Newbie

Ik ga het proberen. Bedankt voor de hulp @Trismagistos en @RealSimmor0 !

Bericht 10 van 13 (742 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help