Re: Verificatiecode kwijt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Verificatiecode kwijt

★★★ Newbie

ik heb de pvzgw2 ongeveer 2,3 jaar geleden gekocht alleen wil ik het nu weer spelen maar ik heb de product key nodig om te kunnen spelen maar die heb ik niet meer.

wat moet ik doen?

Bericht 1 van 2 (1.112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Verificatiecode kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @AlexGTO003,

 

Om PvZ: GW2 opnieuw te spelen heb je de productcode niet nodig. Wanneer je ingelogd bent met het Origin account waar het spel op staat, kan je PvZ: GW2 simpelweg downloaden en installeren via Origin.

 

Nou heb je waarschijnlijk het probleem dat het spel niet in jouw Origin bibliotheek staat, dit komt doordat je nog een ander account hebt waar het spel wel op staat.

 

Log in bij Origin met een ander e-mail adres of als je een minderjarig account hebt, log dan in met de gebruikersnaam. 

 

Kan je het spel ECHT niet meer vinden? Neem dan contact op met onze helpdesk om te zien of je kunnen helpen met jouw zoektocht naar het spel Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.116 Weergaven)

Alle reacties

Re: Verificatiecode kwijt

EA SPORTS FC Team

Hey @AlexGTO003,

 

Om PvZ: GW2 opnieuw te spelen heb je de productcode niet nodig. Wanneer je ingelogd bent met het Origin account waar het spel op staat, kan je PvZ: GW2 simpelweg downloaden en installeren via Origin.

 

Nou heb je waarschijnlijk het probleem dat het spel niet in jouw Origin bibliotheek staat, dit komt doordat je nog een ander account hebt waar het spel wel op staat.

 

Log in bij Origin met een ander e-mail adres of als je een minderjarig account hebt, log dan in met de gebruikersnaam. 

 

Kan je het spel ECHT niet meer vinden? Neem dan contact op met onze helpdesk om te zien of je kunnen helpen met jouw zoektocht naar het spel Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.117 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help