Re: Vergrendellen lukt niet.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vergrendellen lukt niet.

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik wil mijn naam veranderen op Origin. Maar ik krijg een vergrendel iets, "Op Welke basisschool heb je gezeten?" *snip* Maar hij zegt dat het onjuist is. Terwijl dit waar is.. Hoe kan ik dit fixen? Ik hoop graag tips te krijgen om dit probleem te verhelpen. Ik wil namelijk wel alles kunnen doen, zoals een wachtwoord veranderen. Maar dat kan ook niet. Met Vriendelijke groet, Dennis, ATM UberDennisNL

 

EDIT door EA_Jason: Plaats nooit account informatie op een publiekelijk forum @Zynteox

Bericht 1 van 5 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vergrendellen lukt niet.

EA SPORTS FC Team

Hey @Zynteox,

 

Voor vragen over jouw account kan je contact opnemen met onze helpdesk. Het plaatsen van persoonlijke informatie is niet aan te raden aangezien iedereen mee kan lezen. Op het forum kunnen wij niet helpen met het aanpassen van jouw persoonlijke gegevens. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (279 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vergrendellen lukt niet.

EA SPORTS FC Team

Hey @Zynteox,

 

Voor vragen over jouw account kan je contact opnemen met onze helpdesk. Het plaatsen van persoonlijke informatie is niet aan te raden aangezien iedereen mee kan lezen. Op het forum kunnen wij niet helpen met het aanpassen van jouw persoonlijke gegevens. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (280 Weergaven)

Re: Vergrendellen lukt niet.

★ Novice

Bedankt, Maar ik ben niet zo dom om me echte school te doen Standard smile Het is een voorbeeld Standard smile Maar toch bedankt voor je medeleven :D

Bericht 3 van 5 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vergrendellen lukt niet.

★ Novice

De helpdesk is over gameS? Kan je ook geen game selecteren?

 

Bericht 4 van 5 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vergrendellen lukt niet.

EA SPORTS FC Team

Yes dat kan, kies in dat geval voor Origin, zodat ze weten dat het over jouw EA account gaat. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen