Re: Verdwenen speler

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Verdwenen speler

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb aan de ligue 1 premium packs rond de 50 tot 60 k uitgegeven. Ik heb op de companion app al deze geopend en toen packte ik tot mijn grootste verbazing mbappe. Ik was helemaal blij want dan kon ik degene die ik nu heb verkopen en heb ik ook nog een betere versie van hem. Tot mijn verbazing was de speler weg toen ik mijn ps4 opstartte. Ik vind dit heel raar en jammer en misschien kunnen jullie hier wat aandoen?

 

Alvast bedankt. 

Bericht 1 van 6 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen speler

EA SPORTS FC Team

Hey @carlossonke,

 

Weet je het zeker? Ik kan niet vinden dat je Mbappé hebt gepakt. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen speler

★ Novice

Ja ik weet het 100% zeker. Kan dit misschien doordat de pack niet is opgeslagen en nog bij de nog toetewijzen items hoort te staan? 

Bericht 3 van 6 (225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen speler

EA SPORTS FC Team

Ik kan hem echt nergens vinden. 

 

Om welke pack gaat het en wanneer heb je hem open gemaakt? Het ding is dat het niet uitmaakt of je een crash of disconnect kreeg, alles wordt op onze servers opgeslagen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen speler

★ Novice

De ligue 1 premium pack en het was zaterdag

Bericht 5 van 6 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verdwenen speler

EA SPORTS FC Team

Ik heb al je packs even nagekeken en je hebt behoorlijk wat Ligue 1 packs opengemaakt, maar in geen een zat Mbappe.

Jason.png
Bericht 6 van 6 (166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help