Verbinding

door avbeek32
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Verbinding

★★★ Newbie

Hoi Fifa,

 

Ik ben nu al deze volledige dag bezig met proberen lekker op mijn vrije dag fifa te kunnen spelen. Echter loopt dit niet zoals gehoopt. Bij het spelen van een online wedstrijd in division rivals, word keer op keer de verbinding verbroken. Hierdoor gaat heel mijn beoordeling omlaag ik ben inmiddels al van ergens in de 700 gezakt naar 615 punten. Ik heb de hele dag nog geen één keer een wedstrijd uit kunnen spelen. Mijn verbinding op de playstation is niet optimaal, maar ik heb altijd mijn wedstrijden kunnen spelen, met hooguit af en toe een keer wat vertraging. 

 

Wat is hier aan de hand en wat gaat hier aan gedaan worden? Want dit is niet hoe dat ik fifa zou moeten spelen en ik zou hier graag iets in zien veranderen en wil dit beter nu ik enorm veel kwijt ben geraakt.

Bericht 1 van 3 (176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinding

EA SPORTS FC Team

Hoi @avbeek32,

 

Zou je mij kunnen vertellen of je nog steeds disconnects kreeg na de 25e? Ik ben wegens vakantie er niet op de hoogte van of er deze dag wat aan de hand was, maar als je nog steeds problemen hebt dan help ik je graag om deze op te lossen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 3 (130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinding

★★★ Novice

Beste Jason,

 

Ik zelf ervaar dit probleem ook ik heb het zowel gister als vandaag gehad op de PC Versie (Origin) dus ik ga er gemakshalve even vanuit dat het probleem nog steeds aanwezig is gezien dit dan een cross platform probleem is dus na de 25e weet ik niet of HIJ het heeft meegemaakt maar ik wel dus het is er wel nog steeds. Standard smile

Bericht 3 van 3 (120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help