Verbinding

door gooddutchgamer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Verbinding

★ Novice
Hallo,

Laatst had ik dit bericht getypt en kreeg als enige antwoord bedankt dst je contact met ons opnam. En dat het probleem is opgelost maar dat is niet het geval. Ik zou graag samen een goede oplossing vinden.
Het ging om dit bericht

Geachte medewerker,

Ik had 1 weekend league wedstrijd over, en die moest ik winnen om Goud 3 te eindigen. Was een spannende wedstrijd want in de 85ste minuut stond het 5-5. Hij schoot de bal naast, en ineens stond er de verbinding met de EA servers zijn verbroken. Ik start fifa weer op om te kijken of ik de resterende wedstrijd nog heb en dat is niet het geval. Het zou niet aan mijn wifi kunnen liggen, omdat ik op een netwerkkabel zit, en wel in de Party bleef. Ik zou graag in plaats van zilver 1, goud 3 gehaald willen hebben. Want ik ben erg teleurgesteld om zo goud 3 mis te lopen. Én de directr kwalificatie van de volgende weekendleague mis te lopen.

Mvg,

Ruben Bosma

(Naam PS4: Ruben01)



Hopelijk volgt er een medewerking, die anders is dan die ik op dit bericht eerder kreeg. (In dat gesprek zat ook een bestand van bewijs, die kan ik nu niet sturen omdat hij te groot is.

Alvast bedankt!

Ruben Bosma
Bericht 1 van 3 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Verbinding

EA SPORTS FC Team

Hey @gooddutchgamer,

 

Ik vind het erg spijtig dat de verbinding was weggevallen. Dit kan weleens voorkomen en dit kan meerdere oorzaken hebben (router/thuisnetwerk/isp/tijdelijke storing).

 

Het is voor ons niet mogelijk om de uitslagen van wedstrijden aan te passen en jou dus de winst te geven in deze wedstrijd. 

 

Mocht dit probleem vaker voorkomen, dan raad ik je dat je jouw router opnieuw opstart en dat je deze handleiding volgt:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (221 Weergaven)

Alle reacties

Re: Verbinding

★ Novice
Vandaag (donderdag) zijn de rewards. Is er een oplossing te vinden?
Bericht 2 van 3 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinding

EA SPORTS FC Team

Hey @gooddutchgamer,

 

Ik vind het erg spijtig dat de verbinding was weggevallen. Dit kan weleens voorkomen en dit kan meerdere oorzaken hebben (router/thuisnetwerk/isp/tijdelijke storing).

 

Het is voor ons niet mogelijk om de uitslagen van wedstrijden aan te passen en jou dus de winst te geven in deze wedstrijd. 

 

Mocht dit probleem vaker voorkomen, dan raad ik je dat je jouw router opnieuw opstart en dat je deze handleiding volgt:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

Jason.png
Bericht 3 van 3 (222 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help