Re: Verbinding verbroken tijdens online wedstrijden

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Verbinding verbroken tijdens online wedstrijden

★★★ Newbie

Ik heb afgelopen weekend Weekend League gespeeld. Nu had ik afgelopen weekend meerdere keren achter elkaar dat ik aan het spelen was, het spel vastloopt en de wedstrijd werd beëindigt. Er staat dan:
De verbinding met de tegenstander is verbroken. We controleren het wedstrijdverslag om de uitslag te bepalen. 

 

Wanneer ik alles doordrukte ben ik niet uit ultimate team gegooid. De verbinding was gewoon nog steeds goed, maar de wedstrijd werd ongeldig verklaard. Dit gebeurde op meerdere dagen soms meerdere keren achter elkaar. Hierdoor heb ik 11 uit 14 kunnen halen, omdat dit steeds gebeurde.

 

Normaal zou ik zeggen, dit ligt aan mijn internet (zit al jaren aan de kabel en nooit last van gehad), maar dan zou ik ook uit Ultimate Team gegooid moeten worden en de wedstrijd verliezen. Dit gebeurde keer op keer niet. Heb dit nog nooit meegemaakt.

 

Ik hoop echt dat iemand hier een antwoord op kan geven. Squad Battles kan ik gewoon spelen. Heb hier pas 2 weken ineens last van, daarvoor alles online kunnen spelen. Nu plaats ik me niet voor de weekend league omdat ik dadelijk weer maar een paar potjes kan spelen.

Bericht 1 van 2 (1.049 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinding verbroken tijdens online wedstrijden

EA SPORTS FC Team

Hey @Youngd079,

 

Zoals de melding aangaf, werd de verbinding verbroken. Dit kan af en toe voorkomen maar wanneer je dit probleem constant hebt, raad ik je aan dat je de volgende 2 topics goed doorneemt. Een van de topics geef aan hoe je kunt controleren of je alsnog gekwalificeerd kunt worden.

 

 

[Info] FIFA 18 Verbindingsproblemen oplossen

[Info] Disconnect gehad in Draft/Daily Knockout?

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.037 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help