Verbinden met de galerij

door EefTess
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Verbinden met de galerij

★ Novice
Ik kan niet meer verbinden met de galerij in de sims 4. Ik heb mijn game al gerepareerd, de origin cache verwijderd, game opnieuw opgestart. Niks werkt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bericht 1 van 56 (7.023 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Je platform dient "Metal" te ondersteunen, @Peetuin. De door jouw gebruikte modelreeks doet het vanaf 2012 pas.

Als je "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt heb je geen toegang tot online functies (waaronder de Galerij valt) en belangrijke spel updates.
Uitbreidingen en aanvullingen die waren uitgebracht voor 2020, kan je nog gebruiken.
Ben je van plan die toch te gebruiken, dan dient je platform te voldoen aan de systeemeisen, die ik eerder had genoemd.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 35 van 56 (6.161 Weergaven)

Alle reacties

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Hey @EefTess,

 

Ik heb het zelf net geprobeerd en ik kan zonder problemen de galerij in. Zou je misschien kunnen uitleggen wat er precies gebeurt wanneer je de galerij probeert te openen en wat je te zien krijgt? Dit helpt enorm met een oplossing zoeken Standard smile

 

Je kunt in ieder geval een paar dingen proberen:

 

1. Start Origin en De Sims 4 op als administrator

2. Schakel jouw firewall en virusscanner tijdelijk uit

 

- Jason

Jason.png
Bericht 2 van 56 (6.992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice
Ik krijg de melding: ‘Er is een verbinding vereist. Wil je verbinding maken of liever offline blijven?’ Als ik klik op verbinden laadt het een tijdje en daarna staat er dat het is mislukt en of ik het opnieuw wil proberen. De Sims 4 en Origin openen als administrator heeft niet geholpen en ik heb geen idee hoe ik mijn firewall uit moet zetten, ik heb Windows 10.

Bericht 3 van 56 (6.980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice
Ik kom er net achter dat mijn windows firewall al uitstaat.
Bericht 4 van 56 (6.981 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

In dat geval kan ik je aanraden om te controleren of Origin wel online is door in Origin op Origin te klikken en te kiezen voor Online gaan. Als er Offline gaan staat, ben je waarschijnlijk al online in Origin.

 

Als daar alles in orde is, kan je ook nog de cache van Origin legen.

Jason.png
Bericht 5 van 56 (6.975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice
Hoi! Ik heb de cache van origin al geleegd. Daarnaast heb ik mn game gerepareerd, router opnieuw opgestart en een clear boot gedaan. Niks lijkt te helpen.
Bericht 6 van 56 (6.963 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Je hebt in ieder geval de juiste stappen uitgevoerd, zou je bij de instellingen kunnen controleren of daar alles goed staat?

 

Simsonline.jpg

Jason.png
Bericht 7 van 56 (6.946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice

Ja, alle instellingen staan goed maar het werkt nog steeds niet 😞

Bericht 8 van 56 (6.874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Zo, dat is een late reactie :D

 

Maar het is inderdaad vreemd dat het nog niet werkt, speel je De Sims 4 op een laptop? Zo ja, dan kan je proberen om de laptop te verbinden met een ander wifi netwerkt om te zien of dat wel werkt. 

 

Als je met dit account De Sims 4 Galerij wilt openen, zou dat gewoon moeten lukken. Heb je ook een screenshot voor mij van de foutmelding?

Jason.png
Bericht 9 van 56 (6.864 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice

Hoi, 

 

Ik heb dit probleem ook helaas. Ik heb de screenshot toegevoegd.

 

Bericht 10 van 56 (6.724 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help