Verbinden met de galerij

door EefTess
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Is het juist, dat bij de Deluxe Editie deze optie ontbreekt, @EA_Jason?
Bericht 41 van 56 (768 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Bedoel je dat er geen Legacy Editie is voor de Deluxe Editie @RealSimmor0?

 

Naar mijn weten moet deze optie er zijn voor alle versies. Heb je gezien dat dit niet zo is?

Jason.png
Bericht 42 van 56 (771 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★★ Newbie

Ik heb dus hetzelfde probleem.

Prima game pc, dus systeemeisen voldoen allemaal.

Origin cache verwijdert, opnieuw opgestart, echt alles uit dit hele forum heb ik geprobeerd maar niks werkt. 

Ik kan gewoon simmen en origin doet het ook, maar de gallery wil niet verbinden op 1 of andere manier.

Zijn hier inmiddels al oplossingen voor?

 

 

Bericht 43 van 56 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Zou je mij exact kunnen vertellen wat je al allemaal hebt geprobeerd en waar je op speelt (Mac of Windows) @xTrikova?

Jason.png
Bericht 44 van 56 (697 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

Champion
@xTrikova Heb je het ook al eens via een browser geprobeerd? Je kan namelijk ook via het internet toegang zoeken. Lukt het wel met deze link: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery of lukt dat ook niet?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 45 van 56 (694 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice

Het is al een tijdje geleden dat hier voor het laatst iemand op heeft gereageerd maar is het opgelost? ik heb dit probleem ook.. al maanden kom ik niet meer de gallerij in en ik heb alle stappen uitgevoerd die jullie hebben gedeeld. ik weet niet hoe ik dit kan oplossen

Bericht 46 van 56 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

Champion
@IG8871 Als je gebruikmaakt van de Legacy Editie heb je geen toegang meer tot de galerij. Sinds oktober 2019 is er een wijziging doorgevoerd en ook gelijk de Legacy Editie uitgebracht voor de wat oudere en tragere computers. Kijk hier voor de systeemeisen van De Sims 4: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Als je wel in het spel in jouw eigen bibliotheek kan komen maar niet in de galerij dan kan je het altijd nog via de website proberen:
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery
Met de Legacy Editie kan je de voorwerpen dan wel bekijken maar je kan niets meer downloaden om aan je bibliotheek toe te voegen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 47 van 56 (593 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★★ Newbie

Hiervoor moet je gewoon verbonden zijn met het internet ofzo. Ik heb het vaak gehad, is niet een groot probleem hoor!

 

Bericht 48 van 56 (550 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Als je een kinderaccount en/of De Sims 4 Legacy Editie gebruikt, dan heb je geen toegang tot de online functies, waaronder de Galerij valt, @Alicia1Bokado.
Voor het gebruik van De Sims 4 en gestart via de Origin cliënt, is een internetverbinding benodigd.
Mogelijk heb je ook bepaalde software nog openstaan, die verhinder dat De Sims 4 als de Origin cliënt wel goed kunnen werken.

Groetjes.
Bericht 49 van 56 (540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★ Novice

Ja in dit geval wel, ik ben verbonden met het internet zowel de computer zelf als origin, maar ik krijg geen toegang tot de gallerij. Sinds een half jaar word de gallerij geblokkeerd door iets? Ik heb geen legacy editie gedownload in de tussentijd en ik kan geen software vinden die dit eventueel blokkeerd? 

Bericht 50 van 56 (369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help