Verbinden met de galerij

door EefTess
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team
@MvdBS Bedankt voor de screenshot, wat gebeurt er wanneer je op Verbinden klikt?
Jason.png
Bericht 11 van 56 (2.178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice
@EA_Jason Kon geen verbinding maken
'Wil je het opnieuw proberen?'
Opnieuw proberen sluiten

Dit staat er dan
Bericht 12 van 56 (2.174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert


Hallo @MvdBS,

Het is mogelijk dat een bepaald programma (zoals beveiligingssoftware) als een bepaalde instelling dit verhinderd.
De meeste van deze tips staan eerder vermeld:
       Heb het spel gewoon eens herstart? Heb je de cache al leeggemaakt, De Sims 4 map in je Documenten hernoemd en het spel ook al gerepareerd via Origin?
       Start de Origin cliënt als Administrator op, verlaag de instellingen van Gebruikersaccountbeheer.
       Draadloze verbindingen (WiFi) zijn meestal minder dan bekabelde, dus gebruik een bekabelde internetverbinding en sluit de computer meteen aan op de modem / router van de internetaanbieder.
       Heb je de computer al opnieuw opgestart?
       Zorg dat je alle nog openstaande en niet benodigde programma's hebt afgesloten. Dit geld ook voor de beveiligingssoftware.

Afbeeldingen kan je beter meteen als bijlagen kunnen toevoegen, immers, deze hoeven niet in een ander bestandsformaat worden geplaatst.


Groetjes.


Bericht 13 van 56 (2.168 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice
@RealSimmor0 Bedankt voor de sneller reacties.
Ik had het spel een tijdje niet gespeeld en speel het nu een paar weken weer sindsdien heb ik het, dus opstarten enz is wel gebeurd al. De instellingen ook nagekeken.
Maar ik ga nu de verdere tips eens proberen, bedankt. Ik zal laten weten.
Bericht 14 van 56 (2.150 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice

Enkele maanden verder, maar het is mij nog niet gelukt om het probleem op te lossen.

 

Kan het zo zijn dat als je de naam van de map wijzigt in documenten dat heel je spel verloren gaat?

 

Ik heb enkel alleen de naam veranderd en toen het spel opgestart om te spelen en nu staat er in beeld : Welkom bij The Sims 4 

 

Al mijn gespeelde huishoudens alles is weg alsof ik het spel nog nooit gespeeld heb. Help!

Bericht 15 van 56 (2.067 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

Champion
@MvdBS Speel je het op een windows pc of een Mac. In het eerste geval kan je eens kijken in de map C:\Users\(*jouw gebruikersnaam*)\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\
In die map kan je opgeslagen spellen vinden in de map saves. Als daar niets meer in staat vrees ik dat je huishoudens verloren zijn gegaan in de migratie. Staan in die map nog bestanden met de oude datum dan raad ik je aan deze map te kopiëren en op je bureaublad te plaatsten.
Repareer daarna je spel via Origin en plaats vervang de inhoud van de Sims 4 map met die van je bureaublad.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 56 (2.048 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Door de basisstappen te doen, worden de standaard instellingen ook teruggezet, @MvdBS. Dus is De Sims 4 "weer als nieuw" en zo ook je spelvoortgang.
Indien je de stappen juist had opgevolgd, dan dient je spelvoortgang nog te bestaan.
Door de map te hernoemen, halen we deze gegevens uit het zicht van het spel.
Lukt het om De Sims 4 te starten, dan kan je eerder gemaakte spelvoortgang terugzetten.
Mocht je De Sims 4 map hebben hernoemd naar bijvoorbeeld "De Sims4-Oud", dan kopieer je de mappen genaamd "Saves" en "Tray" hiervan, naar de (inmiddels nieuwe gemaakte) map van De Sims 4.
Dit is dan je "\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4", het spel maakt automatisch weer de map aan, als deze nog niet bestaat.

Groetjes.
Bericht 17 van 56 (2.043 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice

Bedankt voor je reactie! Met wat hulp was het gelukkig alweer gelukt om de opgeslagen huishoudens terug te halen.

Bericht 18 van 56 (2.028 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★ Novice

Bedankt voor je reactie! Met wat hulp was het gelukkig alweer gelukt om de opgeslagen huishoudens terug te halen.

 

Ook ben ik erachter waar het probleem ligt van geen verbinding kunnen maken. Wij maken gebruik van een 'gasten' netwerk waar wij wonen, wij wonen achteraf in een boerderij met nog 1 gezin maar daar ligt maar 1 internet verbinding vandaar dat dat zo geregeld is, dat we vanuit 1 kastje internetten hun bekabeld en wij voor de wifi. Internet werkt prima maar verbinding maken met de gallerie doet ie niet terwijl als we onze mobiele telefoon als hotspot open zetten verbindt ie meteen.

 

Bedankt voor het meedenken!

Bericht 19 van 56 (2.025 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Hallo @MvdBS,

De WiFi-verbindingen zijn meestal slechter, minder veiliger en langzamer dan een bekabelde internetverbinding. Dit omdat WiFi werkt met radiostralen, die stuiteren. Stoot het signaal tegen een hard voorwerpt op, zoals een beton of metalen, dan dringt het signaal niet goed door.

Het gastnetwerk van een WiFi netwerk is vaak beperkter dan de normale, 2.4 GHz. Uiteraard, de 5 GHz is beter, indien je platform dit ondersteund.

Als je in een buitengebied woont ,dan heb je minder als minder betere diensten tot je beschikbaar.
Je gaf zelf aan dat het wel werkt via een mobiele telefoon. Dit duidt aan dat er iets mis is met de gebruikte internetverbinding. Mogelijk dien jullie eens te gaan kijken hoe jullie dit kunnen verbeteren.
Ook zou je bij iemand anders, (zoals familieleden, vrienden, een klasgenoot), die wel een betere internetverbinding hebben, het daar eens proberen. Indien je een laptop / notebook gebruik dan is het meenemen een stuk makkelijker.


Groetjes.
Bericht 20 van 56 (1.983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help