Re: Verbinden met de galerij

door Peetuin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

Maar nog altijd geen galerij hoor.

 

Bericht 31 van 56 (903 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb alles verwijderd (origin en sims) en opnieuw geïnstalleerd en vervolgens mijn computer herstart. That's all!

Inmiddels weet ik dat ik tóch een gratis versie in mijn bib heb staan die automatisch ook gedownload wordt. Voordat het downloaden van sims van start gaat, kun je aangeven wat je allemaal gedownload wilt hebben. Al je bestanden in je bibliotheek worden daar als optie aangegeven en zijn automatische aangevinkt. Daar zat dus ook de legacy versie tussen. Dat heb ik al dit tijd over het hoofd gezien. Nu ben ik 'm opnieuw aan het download en heb de legacy versie uitgevinkt. Ik hou je op de hoogte, want het downloaden duurt altijd efkes.
Bericht 32 van 56 (889 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Heb het net even besproken met Mai van De Sims, en dit zal inderdaad werken Standard smile

 

Ik ben er ook achter gekomen dat je nieteens De Sims 4 hoeft te verwijderen en opnieuw te installeren. Je kunt namelijk in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 klikken, naar Gevanceerde Startopties gaan en daar de 64-Bit versie selecteren.

 

De 64 Bit versie heeft namelijk wel gewoon toegang tot de Galerij, als je de optie niet ziet om 64 Bit te gebruiken, dan kan het zijn dat de PC neit geschikt is voor 64 Bit.

 

Super bedankt voor de extra informatie @Peetuin, ik zal het in gedachten houden wanneer ik andere spelers op het forum help!

Jason.png
Bericht 33 van 56 (869 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice
@EA_Jason Dankje Jason, Het is niet gelukt helaas. Het systeem springt steeds terug naar de legacy versie. Is vermoed dat ik toch niet voldoe aan de bits. Maar hoe kun je dit zien? Kun jij mij daarbij helpen? Dit zijn mijn gegevens:
macbook pro (15-inch, late 2011)
processor: 2,2 GHz Intel Core i7
geheugen: 8 gb 1333 MHz DDR3
videokaart: AMD Radeon HD 6750M 512 mb Intel HD-video 3000 512 mb

Kun jij hieraan zien of mijn computer geschikt is?
Bericht 34 van 56 (857 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Je platform dient "Metal" te ondersteunen, @Peetuin. De door jouw gebruikte modelreeks doet het vanaf 2012 pas.

Als je "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt heb je geen toegang tot online functies (waaronder de Galerij valt) en belangrijke spel updates.
Uitbreidingen en aanvullingen die waren uitgebracht voor 2020, kan je nog gebruiken.
Ben je van plan die toch te gebruiken, dan dient je platform te voldoen aan de systeemeisen, die ik eerder had genoemd.

Groetjes.
Bericht 35 van 56 (6.089 Weergaven)

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Met een 2011 Macbook Pro gaat het helaas niet werken aangezien deze geen Metal ondersteunt.

 

Je kunt er hier meer informatie over vinden: https://support.apple.com/en-us/HT205073

 

Ik ben bang dat je dus verder moet spelen op de 32-Bit versie op dee Macbook Pro Frown

Jason.png
Bericht 36 van 56 (829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

mmmm, jammer

Bericht 37 van 56 (801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★ Newbie

ik heb een klein vraagje, ik heb de sims 4 basis pach maar toen kwam er een update voor de "de sims 4 legacy Editie' maar nu zoals ik lees kan ik de galerij niet meer gebruiken hoe kan ik er voor zorgen dat ik de update kan verwijderen en weeer de galerij kan gebruiken? 

 

Bericht 38 van 56 (726 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Je dient alleen "De Sims 4 Legacy Editie" te gaan gebruiken, als je computer niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen en je een melding hierover verschijnt bij het starten van De Sims 4, @bigpandaroos.

Je zal De Sims 4 volledig hiervoor moeten gaan verwijderen. Wel eerst een reservekopie maken van je spelvoortgang.


Groetjes.
Bericht 39 van 56 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

@bigpandaroos @RealSimmor0 

 

Je kunt in Origin ook met de rechtermuisknop op De Sims 4 klikken en bij Speleigenschappen > Gevanceerde Startopties, De Sims 4 in 64 laten opstarten. 

 

Zo hoef je De Sims 4 niet opnieuw te installeren.

Jason.png
Bericht 40 van 56 (674 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help