Re: Verbinden met de galerij

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem: geen galerie en geen bibliotheek.

Bovendien zie ik alleen maar dit:

Bericht 21 van 56 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Peetuin Zou je dan via Origin naar jouw Gamebibliotheek willen gaan en dan met de rechtermuiksnop op De Sims 4 klikken om te kiezen voor Repareren?

 

Dat zorgt ervoor dat je de juiste updates binnen hebt en dat zou het op moeten lossen Standard smile

 

Tenzij je de Legacy Editie gebruikt, die kan geen gebruik maken van de Galerij.

Jason.png
Bericht 22 van 56 (926 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

Ik heb mijn mods verwijderd, game verwijderd en weer geinstalleerd, gerepareerd,  computer gecheckt of het voldoet aan de eisen (check), Leeftijd gecheckt, sims versie gecheckt (gratis of niet, had het kunnen weten, want heb ondertussen al heel wat geld uitgegeven. Ben ik online (check), Origin caches gewist,.

Kortom, wat heb ik nog niet gedaan wat misschien zou kunnen helpen?

 

 

Bericht 23 van 56 (909 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

O, geüpdatet (natuurlijk).

Bericht 24 van 56 (906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

En je weet zeker dat je niet de Legacy versie gebruikt @Peetuin?

 

Heb je dan voor mij het nummer dat je kunt vinden onderaan het hoofdmenu?

Jason.png
Bericht 25 van 56 (889 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

nee, want na de origin update kan ik geen origin meer openen. Ik wordt hier echt werkelijk gek van. Ik kom hier later weer op terug. 

Bericht 26 van 56 (824 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★★ Expert
Zie je nog iets vaan een foutmelding, @Peetuin?

Begin met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Zorg dat je verbonden met met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.

De instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste optie zetten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...

Overige, onnodige software dien je volledig hebben afgesloten. Mogelijk kunnen die de goede werking van de Origin cliënt als de Origin spellen verhinderen.
Vooral bepaalde beveiligingssoftware kan dit onbedoeld doen.
Anders eens een schone start van Windows uitvoeren, kan ook hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Start de Origin cliënt als Administrator. Rechtsklikken op de snelkoppeling en "Uitvoeren als administrator kiezen.

Laatste versie van de Origin cliënt kan je downloaden vanaf: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download


Groetjes.
Bericht 27 van 56 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice

Bedankt voor je reactie RealSimmor0,

 

Standaard dat wel, want ik geloof niet dat jij mijn probleem hebt gelezen, maar toch bedankt.

Origin werkt inmiddels weer, maar nu werkt Sims niet meer. En met niet werken bedoel ik dat het niet opstart. Het valt dood, jumpt heel eventjes in mijn menubalkje en gaat dan weer uit. Gewoon zo, zonder een foutmelding achter te laten. 

Het is toch werkelijk absurd dat Origin met dit instabiele systeem hier zoveel geld mee verdiend. Een systeem dat na iedere update alles totaal ontregelt, dat is toch absurd. Je moet gewoon een halve wizkid zijn om een simpel sims spelletje te kunnen spelen. En dan zijn ze ook nog eens onbereikbaar voor commentaar of enig hulp. Ze staan klaar met standaard antwoorden, waar ik helemaal niets mee kan. 

Ik heb 200 euro uitgegeven voor sims en alle uitbreidingen en ik voel me bestolen en ben boos!

 

De groeten van

16+

modvrij

geupdated

cachleeg

payedversion

Petra

 

 

 

Bericht 28 van 56 (794 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verbinden met de galerij

★★★★ Novice
@EA_Jason Sims en Origin werken weer!
Bedoel je dit nummer:
1.62.69.1620
Bericht 29 van 56 (794 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Verbinden met de galerij

EA SPORTS FC Team

Dat is hem @Peetuin!

 

Maar gelukkig werkt hij weer Standard smile Was het iets dat je gedaan had of werkte het vanzelf opeens weer?

Jason.png
Bericht 30 van 56 (777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help