Re: Vastlopen bij galerij

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vastlopen bij galerij

★★★ Newbie

Hi, sinds een paar dagen heb ik ineens dat de Sims 4 vast loopt na het openen van de galerij. Eigenlijk is het na de lancering van de nieuwe galerij. Op internet en hier kan ik nog niemand vinden met het zelfde probleem maar het is heel vervelend. Als ik de galerij open en ik wil een sim of kavel aanklikken en deze opent in een tweede scherm dan kan ik deze niet meer weg klikken. Als dit wel lukt dan blijft de achtergrond + het galerij scherm bevroren. Ik moet dan via systeembeheer van mijn computer de sims afsluiten.. Ik heb al bij 'repareren' geprobeerd, werkt niet. Ook na de update werkt het nog niet.. Meer met dit probleem?

Bericht 1 van 4 (794 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vastlopen bij galerij

★ Novice

Oke, ik heb een oplossing waardoor mijn gallerij weer werkt. Als je de UI extension mod hebt, moet je die updaten (verwijderen en de laatste versie opnieuw downloaden). Dan werkt alles weer!

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (749 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vastlopen bij galerij

★ Novice
Ik ook, helaas. Ik heb al veel dingen geprobeert op te slaan, maar helaas. Als ik mijn familie in mijn bibliotheek wil opslaan loopt het spel vast en kan ik de galerij niet meer afsluiten of wegklikken. Dit gebeurt ook bij creeër een sim, huizen plaatsen en ga zo maar door. Ik wil mijn familie graag in een andere wereld neerzetten en zonder galerij werkt dat niet. Ik heb alle updates gedaan, het spel gerepareerd etc. etc. etc. Heeft iemand een oplossing??
Bericht 2 van 4 (765 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopen bij galerij

★ Novice

Oke, ik heb een oplossing waardoor mijn gallerij weer werkt. Als je de UI extension mod hebt, moet je die updaten (verwijderen en de laatste versie opnieuw downloaden). Dan werkt alles weer!

Bericht 3 van 4 (750 Weergaven)

Re: Vastlopen bij galerij

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor het delen van de oplossing @IsabellaTlb :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 4 van 4 (699 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help