Re: Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

★★ Novice

Hi all,

 

Als ik FIFA 20 doe opstarten merk ik niets, zodra het spel is geladen en ik op X moet drukken op mijn PS4 om in het hoofdmenu terecht te komen, dan veranderen de kleuren op de achtergrond (eigenlijk van alles wat ik op mijn scherm zie). Alles wat een lichte kleur is (wit, geel, goud) wordt heel scherp. Alsof het contrast in een keer heel hoog is gezet. Zelfs de kleur zwart wordt grijsachtig. Dit gebeurd dus zodra ik op X druk en er verbinding wordt gemaakt met EA.....helppp

Bericht 1 van 5 (1.162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

★★ Novice

Nou ben ik zelf even verder gaan zoeken en er is plotseling iets aangepast in mijn FIFA 20 game (niet door mij) waardoor dus mijn beeldscherminstellingen zijn veranderd.

Ik kan mijn instellingen ook niet kalibreren....alleen de grootte van het scherm kan ik aanpassen.......de kleur of helderheid kan ik niet aanpassen.................

Bericht 2 van 5 (1.149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

★★ Novice

Ik heb inmiddels de PS4 op een andere TV aangesloten en nog steeds ervaar ik dezelfde problemen.

Bericht 3 van 5 (1.145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

★★★ Newbie
@vatohasan Ik ook... is het bij jou al opgelost zo ja wat heb je gedaan voor dat weg te krijgen het is echt irritant ?
Bericht 4 van 5 (1.006 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vage kleuren beeldscherm na opstarten fifa 20

EA SPORTS FC Team

Hey @thibeau_dierick,

 

Probeer anders eens de instellingen van FIFA 20 te verwijderen. Dit doe je door naar Aanpassen > Profiel > Verwijderen te gaan en daar jouw Persoonlijke Instellingen 1 bestand te verwijderen. 

 

Verwijder alleen dit bestand. Wanneer je Persoonlijke Instellingen 1 hebt verwijderd, dan kan je FIFA 20 opnieuw opstarten en daarna wordt er een nieuw bestand aangemaakt met de instellingen. 

 

Laat even weten of het werkt. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help