Re: Update wordt geblokkeerd

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Update wordt geblokkeerd

★ Novice

Wanneer ik Origin opstart komt er een pop up tevoorschijn waarop er staat dat de download mislukt is doordat windows deze heeft geblokkeerd. In bijlage kan je de print screen terugvinden.
Hierdoor kan ik mijn games niet updaten.

Ookal klik ik dan op "opnieuw" zodat er een melding zou verschijnen om verdere stappen te ondernemen, komt er verder niets op tevoorschijn. Enkel opnieuw hetzelfde beeld dat de download mislukt is.

Heb al geprobeerd door Origin te verwijderen en opnieuw te installeren maar werkt niet, ook om de game te repareren maar dit gaat al zeker niet.
Ook al geprobeerd om Origin als administrator uit te voeren, werkt ook niet.
Origin cache geleegd en heeft ook geen positief resultaat gebracht.

Enig idee wat er nog zou kunnen schelen?

 

Bericht 1 van 2 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update wordt geblokkeerd

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heb je dan software draaien, zoals beveiligingssoftware, die verhinderd dat de Origin cliënt wel juist kan werken, @grtbe.
Je dient deze allemaal volledig hebben afgesloten.
Zo nodig Windows eens schoon laten opstarten, zie daarvoor: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken en je computer meteen aansluiten op de modem / router van de internetaanbieder.
Heb je problemen met de verbinding, beide dan ook eens opnieuw opstarten. Ook dien je alle andere apparaten te ontkoppelen of uitschakelen. Probeer eens met een andere kabel, die vastgesmolten aansluitingen heeft.

Je dient "Gebruikersaccountbeheer" (tijdelijk) uit te schakelen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...
Verplaats de schuifbalk helemaal naar beneden toe en bevestig je actie.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help