Re: Update fout mannetjes rood en wit

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Update fout mannetjes rood en wit

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi,

Sinds mijn nieuwste update (9/06) zien mijn simspersonages rood en wit.  Hoe komt dit?

 

Voorwerp herstellen lukt niet.

Bij herstarten geeft hij nog steeds rood met witte mannetjes

 

Groetjes

Bericht 1 van 3 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update fout mannetjes rood en wit

★★★★★ Expert
Dit betekent dat je aangepaste inhoud gebruikt, die niet meer geschikt is voor de spelversie die je nou gebruikt, @BodySwitch. Je kan dit verhelpen door alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd) te verwijderen als de basisstappen doen.


Zorg dat De Sims 4 en de Origin cliënt, net als alle andere spellen van Origin zijn afgesloten, voordat je hieraan begint.
Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen. Als hier nog meer mappen met de naam "Sims 4" in staan, die ook allemaal hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Nadat je gecontroleerd hebt dat je verbonden bent met het internet, bij voorkeur met een bekabelde internetverbinding, als de Origin cliënt niet gehinderd / geblokkeerd wordt door andere openstaande software, start je de Origin cliënt en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account, mocht hierom gevraagd worden.
Ga naar je spelbibliotheek toe, hier rechtsklik je op de speltegel van De Sims 4 en kies dan "Repareren" optie.
Nadat het reparatieproces is voltooid, dien je na te gaan dat wel is De Sims 4 bijgewerkt.
De Sims 4 schoon opstarten. Test met een nieuw gemaakte Sim of huishouden. Is het probleem verholpen?


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update fout mannetjes rood en wit

Champion
@BodySwitch Kijk eens bij de makers van de modificaties die je gebruikt of ze al een update hebben die wel past bij de nieuwe spel versie. Soms duurt het even voordat ze alles weer op orde hebben.
In de tussentijd kan je natuurlijk ook controleren welke modificatie voor dit probleem zorgt.
Daar zijn veel manieren voor als je er veel hebt wordt door de meest ervaren spelers de 50/50 methode geadviseerd. Maar iedereen ontwikkelt zijn of haar eigen techniek.

Een uitleg van de 50/50 methode kan je vinden op het Engels talige deel van dit forum.
https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/What-Has-Happened-To-My-Sims/td-p/8770561
Sterkte met het oplossen van je probleem en veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help