Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

[ Bewerkt ]
★ Guide

En kan dus niet gebruikt worden

 

Opnieuw of annuleren...bij opnieuw geeft ie steeds deze fout aan...annuleren start de game gewoon op.

 

Na de update van vandaag start ik fifa op en krijg deze melding dus     

 

Tevens heb ik al 2 weken dat zelfs na herinstallatie van de game de spelersnamen bij wissels niet getoond worden....wel de rugnummers.en na starten van de wedstrijd als de namen vd spelers nogmaals getoond worden in de balk onderin het scherm staat er achter het rugnummer undefied......heb de game nu 2x opnieuw geïnstalleerd..... 

Bericht 1 van 15 (2.983 Weergaven)
Highlighted

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

EA SPORTS FC Team

Hey @elfuego42046,

 

Over de spelersnamen, dit was naar mijn weten opgelost in de update van vandaag, kan je voor mij controleren of je de laatste update hebt?

 

Over de catalogus, je kunt op annuleren drukken en daarna via Aanpassen > Profiel > Verwijderen het Persoonlijke Instellingen 1 bestand verwijderen.

 

Sluit FIFA daarna af en start het spel opnieuw op, zou je mij kunnen laten weten of dit werkt?

Jason.png
Bericht 2 van 15 (2.961 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★ Novice
@EA_Jason geprobeerd en opgelost mr je moet op bepaalde vraag ja antwoorden kn dt
Bericht 3 van 15 (2.930 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★ Guide
@EA_Jason Idd opgelost na verwijderen van het bestand.....mja beetje vreemd dat het beschadigd raakt na de nieuwste update.....
Bericht 4 van 15 (2.903 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★ Novice
@elfuego42046 Bij mij wel nog steeds dt die de namen ni geeft bij de wissels enkel de nummers geeft die bij u ook?
Bericht 5 van 15 (2.877 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★ Guide
@elmicala5555 Bij de wissels nu weer wel bij mij.alleen bij de start wedstrijd in de l8chtbalk onderin nog steeds undefied.....
Bericht 6 van 15 (2.839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★★★ Newbie

Beste, de conditie van de spelers binnen fut raken binnen 10 wedstrijd minuten zo goed als leeg. Wat kan men hiermee doen? Spelers raken geblesseerd en tegenstander rent letterlijk door je heen! 

Bericht 7 van 15 (2.817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

EA SPORTS FC Team

@elfuego42046  en @elmicala5555 zouden jullie hier een screenshot van willen delen dat jullie nog steeds undefined spelers zien na de updates?

 

@Lemmensrichard Controlleer of je de Overload Ball Side Tactiek gebruik, deze kan jouw stamina erg snel naar beneden halen.

Jason.png
Bericht 8 van 15 (2.772 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★★★ Newbie
@EA_Jason Beste, waar kan ik deze vinden?
Bericht 9 van 15 (2.761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Update EAS FC-Catalogus 1 beschadigd....

★ Guide
@Lemmensrichard Snelle tactieken bv....maar ook in je gewone taktiekentabblad.....aanvallende tactieken druk zetten met team na balverlies...
Bericht 10 van 15 (2.747 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help