Uitbreidingspakket verschijnt niet

door JelenaHoorn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Uitbreidingspakket verschijnt niet

★ Novice

Ik speel de Sims 4 op Mac en heb de limited edition basis game in Origin. 

Normaal speel ik niet met veel met uitbreidingspakketten maar vandaag besloot ik de sims jaargetijden aan te schaffen.

Echter verschijnt deze niet in mijn game-bibliotheek en als ik opnieuw op aanschaffen klik, krijg ik de melding dat het spel al in mijn game-bibliotheek staat. 

De aankoop staat ook in mijn bestelgeschiedenis. 

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad? Of weten hoe dit opgelost kan worden?

Bericht 1 van 17 (3.562 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

★★★ Novice

Yes heeft geholpen :D dank!! Overigens had ik zelf ook een nieuwe gebruiker aangemaakt op de Mac, toen zag ik het pakket wel. Dus ook dat helpt nog eventueel. 

In thread bekijken

Bericht 12 van 17 (4.621 Weergaven)

Alle reacties

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @JelenaHoorn,

 

Wanneer je op De Sims 4 klikt in Origin, heb je een tabblad waarop "Extra Content" staat. Wanneer je daarop klikt zie je alle uitbreidingen staan en als het goed is kan je via daar de uitbreiding downloaden en installeren. 

Jason.png
Bericht 2 van 17 (3.505 Weergaven)

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

★★★★★ Newbie

Ik heb het zelfde probleem maar als ik bij extra content kijk staan mijn gekochte uitbreidingen er niet bij

Bericht 3 van 17 (3.451 Weergaven)

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

EA SPORTS FC Team

@binneboef Om welke uitbreidingen gaat het?

Jason.png
Bericht 4 van 17 (3.442 Weergaven)

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

★★★★★ Newbie

De pakketen zijn stedelijk leven en mee naar het werk.

Bericht 5 van 17 (3.436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

EA SPORTS FC Team

@binneboef Bedankt voor de info!

 

De uitbreidingen staan gewoon op jouw account en ik kan er op het eerste gezicht geen problemen mee vinden. 

 

Zou je de cache van Origin eens willen legen? Je kunt hier lezen hoe je dit doet:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 6 van 17 (3.431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb dit probleem ook bij Stedelijk Leven, gekocht in de Sale bij jullie Wink Heb al contact ook gehad met jullie collega aan de telefoon, die zei dat het op de Apple Mac een bekend probleem is, en al een aardig tijdje speelt...

Nu mocht ik terugbellen als het binnen twee weken niet is gefixed. Maar ben als klant toch wel benieuwd hoelang dit update proces van Origin gaat duren? Want daar lag het volgens haar aan, aan de client. Of dat twee weken beter naar 6 maanden geschoven kan worden?

 

Ik heb overigens alles van het boekje en alle tips die ik hier kon vinden al geprobeerd, geen succes helaas. 

Bericht 7 van 17 (3.414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

EA SPORTS FC Team

Als het op de Mac is, dan hebben we nu een oplossing. 

 

Je hoeft alleen maar de Beta in te schakelen bij de applicatieinstellingen van Origin. De beta versie heeft nu een fix die het probleem op hoort te lossen. 

 

De fix voor de normale versie van Origin komt over ongeveer een week. 

Jason.png
Bericht 8 van 17 (3.398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

★★★ Novice

Wat is de beta versie? Want ik kan het pakket nog steeds niet downloadenDevil... Ik zie alleen een knop met "details". Mijn Beta versie staat aan, ook de veilige download modus. Ook beide geprobeerd uit te zetten, Origin opnieuw gedownload, Cache geleegd. Ik blijf dit zien. 

Ook de Sims 4 opnieuw geïnstalleerd, heeft ook niks geholpen helaas. 


Ik heb trouwens de Sims 4, Limited Edition, en ik speel met de nieuwste versie van High Sierra 10.13.6

 

Als ik op de knop details klik, linkt hij door naar "vrienden die spelen.."

Bericht 9 van 17 (3.392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingspakket verschijnt niet

★★★★★ Newbie
Bedankt het is gelukt!
Bericht 10 van 17 (3.384 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help