Re: Uitbreidingen kopen

door koeniehuijb2106
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

Hallo mensen van ANSWERS HQ

Mijn zoon heeft een minderjarigen account op origin en speelt daar sims 4. Hij is 14 jaar en kan dus nog niet op origin online. Hij zou graag het nieuwe pakket (uitgebreid breien) willen kopen maar hij weet niet waar dat kan. Ik weet niet of ik mijn account met dat van hem kan koppelen zodat ik het voor hem kan kopen, en hij er mee kan spelen of weet iemand hier waar hij dan het beste een uitbreiding kan kopen. Ik hoop dat iemand mijn zoon kan helpen.

Bericht 1 van 12 (982 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

het is gelukt bedankt @RealSimmor0  en @Trismagistos ik heb veel gehad aan jullie hulp mijn zoon is super blij en we hebben het laatste punt van @RealSimmor0 we hebben contact opgenomen en ze hebben het ons overgezet nogmaals bedankt

groetjes

In thread bekijken

Bericht 10 van 12 (807 Weergaven)

Alle reacties

Re: Uitbreidingen kopen

★★★★★ Expert
Met een kinderaccount kan je de uitbreiding kopen in een winkel, @koeniehuijb2106. Meestal zal de winkel een DVD-doosje met daarin een productcodes verkopen. De productcode kan worden geregistreerd / verzilverd op het kinderaccount.
Bij sommige, andere (online) winkels ontvang je per e-mail een productcode met instructies hoe je de productcode kan registreren / verzilveren.

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (951 Weergaven)

Re: Uitbreidingen kopen

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Oké, dankjewel voor je informatie @RealSimmor0 . Weet je toevallig ook nog een (online) winkel waar je een accessoire pakket kunt krijgen, want wij weten die niet echt te vinden als je het niet weet is dat ook goed ik ben al blij met deze informatie.(als je er wel weet maar je wil geen reclame maken voor deze winkels kun je me ook even een privé bericht sturen)

 

Groetjes.

Bericht 3 van 12 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingen kopen

Champion
@koeniehuijb2106 Als je zoon een minderjarigen account heeft dan kan hij volgens mij wel ook een uitbreidingspakket op zijn verlanglijst zetten. Als volwassenen zou je dan dat spel cadeau kunnen doen. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat jij zelf ook een Origin Account aanmaakt.
Meer informatie daarover kan je hier vinden:
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/online-access-for-child-accounts/

Als er dan een probleem zou zijn met het cadeau geven van een spel, vind je hier meer hulp.
https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-gifting-issues-and-workarounds/

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 12 (926 Weergaven)

Re: Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

Mijn zoon heeft gekeken maar hij kan niks op zijn verlanglijstje zetten en ik ben niet heel technisch dus ik heb ook geen idee hoe ik dan een ouder account moet aanmaken want als ik iets cadeau wil doen staat zijn gebruikersnaam er niet bij kan iemand hier mij dan bij helpen alsjeblieft

 

groetjes

Bericht 5 van 12 (915 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingen kopen

Champion
Je hoeft niet heel technisch te zijn, @koeniehuijb2106. Volg gewoon de stappen die staan beschreven in deze link: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/set-up-child-ea-account/
Alle onderstreepte delen zijn eigen links met hun uitleg.
Als je aangeeft dat je zoon al een minderjarigen account heeft zou hij je hierbij kunnen helpen. Want waarschijnlijk heeft hij dan toch al een keer een kinder of tiener account aangemaakt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 12 (905 Weergaven)

Re: Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

oke ik ga het morgen even uitzoeken en dan laat ik weten of het is gelukt en zal ik dit onderwerp als opgelost zetten

 

groetjes

Bericht 7 van 12 (900 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingen kopen

★★★★★ Expert
Als ouder / verzorger staat jouw EA / Origin account gekoppeld aan het kinderaccount van EA, @koeniehuijb2106
Erkende online winkels voor het kopen van EA spellen voor de PC: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/where-to-buy-ea-games-v2/#trusted
Ook echte winkels kunnen een online winkel hebben, afhankelijk waar je woont.

1 Een spel of uitbreiding dien je gewoon te kopen in een (online) winkel, waar de meegeleverde productcode registreert / verzilverd nadat er is aangemeld op het (juiste) kinderaccount van EA. Voor jongere kinderen is dit makkelijker, omdat ze vaker het doosje waarin het gekochte product kunnen vastpakken.

2 Wachten tot dat de gebruiker van kinderaccount van EA de geschikte leeftijd heeft bereikt, dan zal er op de thuis pagina een melding verschijnen om deze om te zetten naar een volledige account van EA. De leeftijd is afhankelijk waar het kind woord.

3 Daarnaast bestaat nog de optie, om de producten te kopen op de EA / Origin account (die van de ouder / verzorger). Vervolgens contact gaan opnemen met de helpdesk en vragen of de gekochte producten over te zetten naar het kinderaccount.
Ga hier wel niet zomaar vanuit dat dit ook kan en wordt gedaan. Mogelijk zullen ze dit niet blijven doen.

Met een kinderaccount heeft geen toegang tot de online functies. Dus kopen, Galerij en aanmelden op de website van EA is niet mogelijk.
Met een kinderaccount wordt aangemeld met een Openbare ID van EA en niet met een e-mail adres.


Via een kinderaccount kan je geen cadeau krijgen, @Trismagistos.


Groetjes.
Bericht 8 van 12 (881 Weergaven)

Re: Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

dankjewel @RealSimmor0 hier heb ik ook heel veel aan maar ik kijk er morgen naar met mijn zoon die niet kan wachten en dan hoop ik dat ik aan jullie hulp genoeg heb

Bericht 9 van 12 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbreidingen kopen

★★★ Novice

het is gelukt bedankt @RealSimmor0  en @Trismagistos ik heb veel gehad aan jullie hulp mijn zoon is super blij en we hebben het laatste punt van @RealSimmor0 we hebben contact opgenomen en ze hebben het ons overgezet nogmaals bedankt

groetjes

Bericht 10 van 12 (808 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help