Ttuurlijk geen goud nu he

door dimitribaas89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ttuurlijk geen goud nu he

★ Guide

En dankzij de geweldige servers van ea haal ik nu weer geen hogere rang.

Omdat hun servers er weer uitvielen op vrijdag heb ik nu silver gehaalf ipv goud.

Maar compensatie voor slechte servers zullen we wel niet krijgen he?

@EA_Jason 

Bericht 1 van 14 (408 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

EA SPORTS FC Team

Hey @dimitribaas89,

 

We kregen wel een paar meldingen binnen van mensen die op de Xbox spelen, maar we konden niet bevestigen dat er daadwerkelijk een probleem was. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 14 (386 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

★ Guide
En niet alleen deze week maak ook de weken ervoor daar haal je dan 16 he door die kutservers
Bericht 2 van 14 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

EA SPORTS FC Team

Hey @dimitribaas89,

 

We kregen wel een paar meldingen binnen van mensen die op de Xbox spelen, maar we konden niet bevestigen dat er daadwerkelijk een probleem was. 

Jason.png
Bericht 3 van 14 (387 Weergaven)

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

★ Guide
Het zal allemaal tegelijk aan onze verbinding hebben gelegen
Bericht 4 van 14 (379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Misschien eens tijd om te stoppen mensen op te lichten en gewoon te regelen dat jullie zaakjes op order hebben er is altijd iets met WL iedere week zie ik were sorry berichten maar ondertussen kan ik geen wedstrijd doen omdat er iedere wedstrijd gedisconnect wordt en nee mijn verbinding was niet dood en ja ik heb mijn router gereset en nee ik ga dit niet nog een keer doen. Jullie weten dat er altijd gezeik is maar ondertussen zeggen jullie maar 2 dingen. Oh sorry moest je internet wel zijn. of We kunnen niet vast stellen of het aan jou of ons lag fix youre * or get the f out of here. Maar ondertussen wordt alles maar in favour voor de rijke lui gebouwd dus ik verwacht niet dat jullie er tijd voor hebben gezien jullie zogenaamd bezig zijn illegal trading te bannen vrees ik dat het minstens tot FIFA 30 zal duren voor dit weer eens gefixed is.

Bericht 5 van 14 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

EA SPORTS FC Team

@DaHMimE 

 

Als er problemen zijn dan onderzoeken we dat netjes. Wanneer jij elke wedstrijd een disconnect krijgt en de andere 99% niet en we krijgen er verder geen meldingen over, welke indicatie is er dan dat het aan onze servers ligt?

 

Het spel is gebouwd op basis van het ELO systeem, hoe beter je in het spel bent, hoe beter de rewards zijn. Daar hoef je niets voor uit te geven. Daarnaast kan je coins verdienen door het spel normaal te spelen. Een goed team is geen garantie dat je gaat winnen, enkele zeer goede spelers (binnen EA) met 90ovr teams werden compleet ingemaakt door pro spelers met een bronzen team. 

 

Daarnaast ken ik spelers die alleen maar op de transfermarkt zitten en geen enkele wedstrijd spelen, ze doen dit voor de lol en hebben extreem sterke teams zonder ook maar iets uitgegeven te hebben (met uitzondering van het spel kopen, internet, etc).

 

Over mensen bannen en geen toegang meer hebben tot de transfermarkt, als je valsspeelt of de regels overtreedt krijg je een sanctie. Ik snap niet wat jouw punt is.

Jason.png
Bericht 6 van 14 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Maakt dat de kat maar wijs. Als jij serieus zelf gelooft dat mensen 60 euro voor een game die ze niet spelen neer gaan leggen dan ben je dellusional. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat dus EA staff ook zelf speelt wat niet eens legaal is *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Laten we het hier netjes houden. 

Bericht 7 van 14 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

★ Guide
Maar ik heb niks geaccepteerd voor een oplossing.
Ik vind dit gewoon echt niet kunnen.
Je zegt zelf dat er problemen waren bij fifa op xbox.
Ik heb daar last van gehad en daardoor he ik me dingen niet kunnen halen.

Maarja ik hoef zoals gewoonlijk niks te verwachten van ea he.
Bericht 8 van 14 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

★ Guide
Dat wil ik wel van die mensen leren dan. Ik heb 1,2 miljoen munten uitgegeven aan 125K pakketten en ik heb geen 1 speler ontvangen die meer dan 40k waard is. Wat voor algoritme jullie gebruiken, het is ondankbaar!
Bericht 9 van 14 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ttuurlijk geen goud nu he

EA SPORTS FC Team

@dimitribaas89 We zagen er enkele rapporten over binnenkomen, maar konden geen problemen vinden aan onze kant.

 

@DaHMimE Hoezo mogen mensen die voor EA werken hun eigen spellen niet spelen? Als we zelf het spel niet spelen, hoe kunnen we dan jullie vragen beantwoorden?

 

@indopower56 De kansen staan bij de packs vermeldt :/

Jason.png
Bericht 10 van 14 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help