Re: Trouwboog werkt niet meer

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Trouwboog werkt niet meer

★★★★ Novice

Ik heb problemen met het trouwen van sims.

Het lukt nog om te verloven en een huwelijk te plannen. 

Als het evenement dan plaatsvindt, wijzigt de kleding van een van de verloofden niet en anderzijds reageren ze niet als ik op de trouwboog klik. 

Het probleem van de kleding is al langer aanwezig.

Echter nu kunnen ze helemaal niet trouwen.

Noch via de trouwboog, noch via onmiddellijk trouwen. De reden is niet duidelijk. Het icoon verschijnt wel even in de wachtrij, maar verdwijnt dan weer.

Bericht 1 van 4 (1.176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Trouwboog werkt niet meer

★★★★ Novice

Hallo

 

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en het lost het probleem niet op. 

Ik kan wel op de trouwboog klikken en trouwen met selecteren, ik kan ook gewoon op de partner klikken en trouwen selecteren, maar het programma reageert niet. 

Dan ben ik gaan zoeken op de engelse versie van help. Daar werd aangehaald dat je vroeger relaties moest verbreken.Dit heb ik gedaan, en nu lukt trouwen wel. 

Het lijkt dus om een bug te gaan die bij mij terug opgedoken is na installeren van de seizoenen. voorheen had ik dit probleem niet. 

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.224 Weergaven)

Alle reacties

Re: Trouwboog werkt niet meer

EA SPORTS FC Team

hoi hoi @Annl71,

 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren. Heb je voor mij misschien een screenshot van waar het fout gaat?

 

Je kunt in de tussentijd ook het spel opnieuw installeren, maar zorg er wel voor dat je jouw account gelinkt hebt voordat je dit dit.

 

Als het na de herinstallatie nog niet werkt, dan is het nodig dat we jouw speler-id hebben zodat we dit door kunnen sturen naar ons QA team om dit verder te laten onderzoeken Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trouwboog werkt niet meer

★★★★ Novice

Hallo

 

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en het lost het probleem niet op. 

Ik kan wel op de trouwboog klikken en trouwen met selecteren, ik kan ook gewoon op de partner klikken en trouwen selecteren, maar het programma reageert niet. 

Dan ben ik gaan zoeken op de engelse versie van help. Daar werd aangehaald dat je vroeger relaties moest verbreken.Dit heb ik gedaan, en nu lukt trouwen wel. 

Het lijkt dus om een bug te gaan die bij mij terug opgedoken is na installeren van de seizoenen. voorheen had ik dit probleem niet. 

Bericht 3 van 4 (1.225 Weergaven)

Re: Trouwboog werkt niet meer

EA SPORTS FC Team

Hallo @Annl71,

 

Bedankt voor het plaatsen van de oplossing! Gelukkig heb je dit op kunnen lossen met behulp van de andere Sims Mobile spelers :eahigh_file:

 

Tja, als je nog getrouwd bent bent met iemand kan je natuurlijk niet met iemand anders gaan trouwen voordat je de relatie verbreekt Wink

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help