Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

door theomariek
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

★★★ Newbie

Transfers niet verkocht dus ik wil ze opnieuw aanbieden op de transfermarkt , maar ze blijven laden ..

ik kan nu met 100 spelers helemaal niks omdat ze allemaal blijven laden , terwijl ik ze opnieuw wil aanbieden op de transfermarkt 

Bericht 1 van 21 (972 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @theomariek@SanderBus@hilberdink_8rlf

 

Dankjewel voor jullie posts!

Dit was inderdaad een bekend probleem, zie https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1567598042915786752.
Als het goed is, is het nu opgelost. Zie https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1567609781602361344.

 

Werkt het voor jullie nu ook weer?

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 19 van 21 (1.231 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

★★★★★ Expert
Het kan tot 72 uren duren voordat zoiets verschijnt, @theomariek.

Probeer eens het spel te herstarten, het nogmaals (later) te proberen, nagaan dat je bent aangemeld met de juiste account(s), als het gebruikte platform te herstarten.

Groetjes.
Bericht 2 van 21 (957 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik heb geprobeerd om het spel te herstarten , of me ps4 helemaal uit te zetten maar dat had weinig zin ..
Je bedoeld dat het 72 uur kan duren voordat het weer is opgelost ??
Bericht 3 van 21 (955 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfers niet verkocht maar kan ze niet opnieuw aanbieden

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Nieuwe transfer erop zetten lukt wel , maar als tie dan niet verkocht word , gebeurt het zelfde als al die andere 98 spelers , ze blijven in de verkoop maar ze zijn niet verkocht dus blijven ze laden ..
Bericht 4 van 21 (950 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Transfermarkt blijft in behandeling

★ Apprentice

De kaarten die zijn gekocht of zijn verkocht blijven in behandeling staan. Dit is nu al een half uur zo. Zijn er problemen?

 

Bericht 5 van 21 (1.023 Weergaven)

Re: Transfermarkt blijft in behandeling

Champion

Hey @SanderBus,

 

Kan je aangeven welke transfermarkt je bedoelt? Waarschijnlijk past je vraag beter in een van de onderdelen van dit board: https://answers.ea.com/t5/FIFA/ct-p/fifa-nl.

 

Aan de hand van jouw reactie kan jouw topic worden verplaatst. Je hoeft je vraag dus niet opnieuw te stellen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 21 (1.009 Weergaven)

Re: Transfermarkt blijft in behandeling

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Hoi @Trismagistos, het betreft de FIFA 22 transfermarkt op de PS5. Spelers die ik heb verkocht en heb gekocht blijven “in behandeling” staan. Dit is nu al bijna een uur zo. Het is gekomen na de laatste maintenance. Misschien ligt hier een oorzaak? Of het topic beter verplaatst kan worden kan ik moeilijk beantwoorden. 

Bericht 7 van 21 (1.003 Weergaven)

Re: Transfermarkt blijft in behandeling

★★★★★ Expert
Onderwerpen betreft een technisch probleem betreft FIFA22 zullen beter in diens forumtak thuishoren, omdat eigenlijk die niets te maken hebben met het EA Desktop programma: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/fifa-22-technical-issues-nl


Herstart het spel. Nogmaals (later) proberen. Herstart je computer. @SanderBus
Nagaan dat je wel aangemeld met de juiste account(s) bent en deze gekoppeld zijn, indien benodigd. Je helemaal overal afmelden en hetgeen helemaal afsluiten, een paar minuten wachten en daarna hetgeen weer starten en je aanmelden met de juiste account(s).
Wacht tot wel 72 uren voordat je deze inhoud kan krijgen.

Groetjes.
Bericht 8 van 21 (999 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt blijft in behandeling

★★★★★ Expert
Zoals is genoemd, heb je het onderwerp in de verkeerde forumtak geplaatst, is het nogmaals in de juiste forumtak maken helemaal niet nodig en dien je te wachten tot deze voor je wordt verplaatst, @SanderBus.


Dit kan tot 72 uren duren en daarop zal je toch moeten wachten.

"Spelers en andere items
Ontbreekt er een item dat je hebt gekocht op de Transfermarkt of hebt gekregen in een pakket?

Controleer nogmaals je club om er zeker van te zijn dat het er niet is.
Controleer je transferlijst om te kijken of het nog niet is doorgekomen.
Wanneer een speler-item vast komt te zitten nadat je het gekocht hebt op de Transfermarkt, dan zou dit automatisch binnen 72 uur moeten worden gecorrigeerd. Wacht ten minste 72 uur voordat je je volglijst bekijkt om te zien of je items verschijnen.
Als je het item na 72 uur nog niet hebt, zal het FIFA-gameteam proberen het opnieuw aan je toe te kennen. Als een item niet vrij kan worden gemaakt, kan het zijn dat je er een kopie van krijgt. Het is mogelijk dat je het vastzittende item nog steeds ziet, maar je kunt de kopie wel gebruiken.
Wees er zeker van dat je de speler niet snel hebt verkocht of hebt ingediend in een SBC.
In een periode van 31 dagen kun je het Snelverkopen van maximaal vijf speler-items ongedaan maken met onze Snel verkopen herstel-tool in de Web- en Companion-app.
Zodra je items in SBC's indient, worden ze permanent uit je club verwijderd in ruil voor beloningen."
Bekijk dit helpartikel voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/fifa/missing-fifa-content/


Groetjes.
Bericht 9 van 21 (972 Weergaven)

Re: Transfermarkt blijft in behandeling

Champion

Sorry @SanderBus

 

Ook hier gaat wel eens wat mis! Vooral als er tijdens het verplaatsen gelijktijdig wordt gereageerd! Inmiddels staat jouw vraag op de juiste plaats en heb je ook al een reactie ontvangen van een andere speler.

Hopelijk dat je daarmee uit de voeten kunt.

 

De reactie die je zojuist gaf @RealSimmor0 kan je beter elders adresseren! 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 21 (966 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help