Re: Transfermarkt locked

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Transfermarkt locked

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? xUrTrashkid-_-
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Transfermarkt
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 9 mei 2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 00.00u
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door op mijn ea companion app te gaan en zien naar transfermarkt
Wat gebeurt er? Als ik de companion web app open dan kan ik niet op de transfermarkt drukken dan staat er een slotje ik zou graag willen weten waarom ik dit heb want ik ben nog nooit gebanned geweest ?!
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Transfermarkt op de companion app terug open zetten

Companion web app transfermarkt locked

Bericht 1 van 6 (883 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Transfermarkt locked

EA SPORTS FC Team

Hey @xUrTrashkid-_-,

 

Zoals de melding zegt, moet je door blijven spelen om de transfermarkt te unlocken Standard smile

 

Zorg ervoor dat je de wedstrijden volledig uitspeelt en dat je verschillende speltypes speelt.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (858 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transfermarkt locked

EA SPORTS FC Team

Hey @xUrTrashkid-_-,

 

Zoals de melding zegt, moet je door blijven spelen om de transfermarkt te unlocken Standard smile

 

Zorg ervoor dat je de wedstrijden volledig uitspeelt en dat je verschillende speltypes speelt.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (859 Weergaven)

Re: Transfermarkt locked

★★★★★ Newbie

Ik heb last van ditzelfde probleem maar ook al heb ik ruim 50 potjes gespeeld in verschillende speltypen blijft hij nog steeds op slot. Nu de fifa 21 web app uit is en ik nog steeds dit probleem heb wil ik graag weten wat ik hieraan kan doen. Ik hoop dat ik hier mee geholpen kan worden.

 

Alvast bedankt, Nick

Bericht 3 van 6 (832 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt locked

EA SPORTS FC Team

Hey @Nick_BGMA,

 

We hebben hier een artikel met meer informatie voer de vroege start voor de Web-/Companion App:

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-early-web-and-companion-app-start/

 

  • Je moet een FUT-club in FIFA 20 hebben aangemaakt en je bij FUT 20 aangemeld hebben op je platform vóór 14 augustus 2020 om vroege toegang te krijgen tot de FUT 21 Web- en Companion-app.
  • Je FUT 20-account moet nog bestaan.
    • Dit betekent dat als je je club verwijderd hebt, je geen toegang krijgt tot een vroege start.
  • Je account moet een goede reputatie hebben.
  • FIFA 21 spelen tijdens de EA Play-proefversie, de Origin Access-proefversie of zodra je de volledige game hebt, kan ook bijdragen aan toegang verdienen tot de Webapp en Companion-app.
Jason.png
Bericht 4 van 6 (820 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt locked

★ Novice

hey nick, ik heb  het zelfde probleem, ik ben in fifa 19 gebannend en kan nu in fifa 21 niet op de tranfsermarkt. Heb jij al op de playstation gekeken of het daar wel op kan? 

Bericht 5 van 6 (815 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt locked

EA SPORTS FC Team
@jalalagfds Zoals ik aangaf via DM, hoor je de transfermarkt vrij te spelen door FIFA 21 te blijven spelen.
Jason.png
Bericht 6 van 6 (809 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help