Transfermarket companion app doet het niet

door Tante_Eer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Transfermarket companion app doet het niet

★ Novice

Hoi,

 

De transfermarket is nog locked op webapp en companion app. 

 

Ik heb alle game modes al gespeeld.  

Hoe kan ik dit unlocken? Wat moet ik nog meer doen?

 

Ik heb namelijk 2 kids van jonge leeftijd, dus via telefoon handelen is veel handiger. 

 

Ik heb tevens fifa 21 al besteld. Heb ik daar dan wel gelijk toegang tot de transfer market? 

Bericht 1 van 2 (715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Transfermarket companion app doet het niet

EA SPORTS FC Team

Hey @Tante_Eer.,

 

Voor meer informatie over het ontgrendelen van de transfermarkt op de Apps kan je dit artikel doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-transfer-market-on-web-and-companion-apps/

 

De enige manier om deze te ontgrendelen is om door te blijven spelen, het is voor ons niet mogelijk om de transfermarkt te ontgrendelen. 

 

Over FIFA 21, we hebben hier nog geen informatie over naar buiten gebracht, dus het is een kwestie van afwachten totdat er meer informatie over is. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (642 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transfermarket companion app doet het niet

EA SPORTS FC Team

Hey @Tante_Eer.,

 

Voor meer informatie over het ontgrendelen van de transfermarkt op de Apps kan je dit artikel doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-transfer-market-on-web-and-companion-apps/

 

De enige manier om deze te ontgrendelen is om door te blijven spelen, het is voor ons niet mogelijk om de transfermarkt te ontgrendelen. 

 

Over FIFA 21, we hebben hier nog geen informatie over naar buiten gebracht, dus het is een kwestie van afwachten totdat er meer informatie over is. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (643 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help